![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo allemaal.
ik ben in bezit van een golf 5 en ben op zoek naar een set wire wheels, nou zag ik vandaag een mooi setje staan op marktplaats. http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...previousPage=lr de enigste informatie die ik kon krijgen was dat ze onder een auto vandaan komen die steek 5x100 heeft. (mijn golf heeft 5x112) het is een multisteek velg en past dus ook op andere auto's maar andere steekwaardes die mogelijk zijn weten ze niet, ik heb er niet veel verstand van en op internet valt ook weinig te vinden erover. daarom vraag ik jullie om meer informatie of deze zullen passen op me auto. het is bijna 500 km rijden en het zou zonden zijn als ik voor niks op en neer ga rijden. vriendelijke groet mart |
|
||||
|
||||
![]() Je kunt vragen of ze de naaf (of hoe dat ding heet waarmee je hem aan je auto schroeft) even meten op steekwaarde. Zo te zien heeft hij meerdere steekwaarden.
Als je de et-waarde hoog is zou je altijd nog adapters van 5x100 naar 5x112 kunnen gebruiken.
|
||||
|
||||
![]() Aan die adapter te zien kan je er bijna elke steek opzetten... Wat een gatenkaas
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nog contact gehad met de verkoper en die had er helemaal geen verstand van en kan geen informatie geven. Kun je makkelijk de velgen overzetten? En als de steekmaat past waar moet ik nog meer rekening mee houden? Ze komen van een pontiac fierro vandaan
|