|
|||
|
|||
Brandstofmeter defekt!
Weet iemand of je de brandstofmeter kunt vervangen of repareren?
Het is niet de volter deze is nieuw? als deze te vervangen is waar kan ik dan een nieuwe krijgen? Graag hoor ik van jullie! Met vriendelijke groet, Henk |
|
|||
|
|||
jammer dat niemand hier op reageert!
|
|
||||
|
||||
Ik heb nog nooit een losse brandstof meter te koop gezien.
Wel een losse brandstof meter van VDO die dan in het middenconsole past.
|
||||
|
||||
Bedoel je het metertje in je klokkenpaneel?
Je weet zeker dat de sensor ok is? Volgens mij kon je dat controleren door de signaaldraad even aan de massa te hangen, dan zou de meter moeten uitslaan... |
|
||||
|
||||
Je temp meter doet het wel.
Vaak doen deze het samen niet en dan is de spanningsregelaar op de achterzijde defect.
|
||||
|
||||
langs achter ga je normaal een stroom regelaartje vinden, blokje met 3 beentjes aan, meestal is het deze die het opgeeft, kun je nog nieuw krijgen bij de vw, denkt ik :s
|
|
||||
|
||||
Indien een spanningsregelaar een volter genoemd wordt door HWK, is deze reeds vervangen...
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat die vlotter bedoeld
|
|
||||
|
||||
Dat klinkt aannemelijk!
|
|
|||
|
|||
heb ik geprobeerd helpt niet
gr henk Quote:
|
|
|||
|
|||
De tempratuurmeter doet het gewoon!
De vlotter is vervangen! dus ik denk dat het de meter is. gr henk |
|
||||
|
||||
Hmm dat klinkt inderdaad als een defect metertje.. haal voor de zekerheid de stekker even van je klokkenpaneel, kan contactprobleem of missend stekkertje zijn. Als dat niet werkt een andere teller kopen en het metertje overzetten, dit is plug and play!
|
|
|||
|
|||
weet jij waar ik deze meter zou kunnen kopen?
gr Henk Quote:
|
|
||||
|
||||
Oei, ik zou marktplaats en het onderdelen te koop deel hier even in de gaten houden.
Denk dat je voor 15 euro toch een heel eind moet komen voor een ander metertje, ofwel heel klokkenpaneel, denk dat het daarop uitdraait |