![]() |
|
||||
|
||||
![]() Want ik heb een verzoek
![]() Ik heb een probleem met opbouwen van een versnellingsbak. Mogelijk is dit op te lossen met een andere secundaire as, maar ik wil zeker zijn voor ik eraan begin. Mijn dealer wil geen as bestellen op de gok, helaas. Op dit moment heb ik de 013 409 143 G. Er bestaat ook de 013 409 143 B en misschien heb ik die nodig. Deze as moet, in tegenstelling tot de 'G', tenden hebben op de plek van het 4e versnellingstandwiel. Op het plaatje dus de tanden die het dichtst bij het pignon zitten ![]() Wie heeft de mogelijkheid zo'n as onder ogen te krijgen? (013 409 143 B). En me te vertellen of deze inderdaad een vertanding heeft naast t pignon, of misschien een plaatje ervan te schieten. Geen idee of iemand in de gelegenheid is zoiets te doen, maar nooit geschoten altijd mis ![]()
|
|||
|
|||
![]() het model met de G is geplaatst op passat van '81 tot '88, maar is niet meer leverbaar. kwestie van vertanding staat er bij 37/9 en passend op versnellingsbak 3M of 9Q.
De referentie met de B achteraan is passend voor passat van '82 tot '88 heeft ook 37/9 als vertanding en is passend voor versnellingsbak 2N.(5-bak voor passat van'83 tot'88) Foto's kan ik er niet van maken, maar dit is via etka in onze vw-concessie opgezocht. Hopelijk ben je hier iets mee geholpen. Mvg. Jim |
|
||||
|
||||
![]() Ja dat wist ik al...
![]() Ik heb dus voor het opbouwen een 3M gepakt, maar toen kwam het probleem boven tafel, deze heeft een vlakke passing voor de 4. Omdat ik wel de 37/9 overbrenging nodig heb is de B-as uit een 2N misschien de oplossing. Ik heb een 2N liggen maar vind het zonde om zonder zeker te zijn de bak uit elkaar te halen ![]()