|
||||
|
||||
wielbouten ats classis 13 inch 7j
hey
ik heb een vraagje over de maat van de wielbouten die ik moet kopen het gaat om wielbouten voor de ats classics 13 7J Golf 1 groeten luuk |
|
||||
|
||||
Gewoon standaard vw wielbouten moeten voldoen.....
|
|
||||
|
||||
Quote:
die zijn me te kort ong 1 tot 2 omwentelingen maar welke moet ik nu wel hebben |
|
|||
|
|||
langere... ja vragen naar de bekende weg... ga naar je bandenboer of velgendealer of zelfs vw-dealer, neem een boutje mee die je nu hebt, en haal uzelf een langere... kind kan de was doen...
|
|
||||
|
||||
als je nou gewoon de standaard bout door de standaard velg doet (als ie van je auto is natuurlijk) en dan meet/ schat hoever ie er doorheen zit. dan weet je hoever ie er doorheen hoort te zitten.
steek dan diezelfde weer door de ats en dan kan je zo uitrekenen hoelang ze moeten zijn! beetje creatief zijn!!! |
|
||||
|
||||
hey sorr voor de domme vraag maar zat net op school en wou direkt naar de bandenboer maar heb nu zelf ff nagemeten std 20 mm schroefdraad en heb 30 mm nodig
groeten luuk |
|
||||
|
||||
domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden! :biggrin:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb hier nog wel iets langere liggen luuk. Moet je die maar ff komen ophalen. Gr Raymond. |
|
||||
|
||||
Bedoel je dan niet de ats cup????
de ats classic hebben geloof ik geen langere wielbouten nodig??? Ik heb al een aantal sets gehad en ieder setje kan ik vastzetten met de originele bouten en meer dan 1/2 omwentelingen.... |