|
|||
|
|||
Diverse delen, golf 1,2 en meer
Hallo,
Ik heb na de verkoop van mijn auto enkele onderdelen over gehouden: - Nieuwe inlaat en kleppendeksel pakkingset voor een golf 2 1800 16v KR blok: € 25,- - splinternieuw koelvloeistof expansievat van een corrado vr6 + dop ( orgineel vw, de ovale versie) €40,- - inlaatpakking voor een corrado/golf vr6 €10,- nieuw orgineel nog in de verpakking - gereviseerde aandrijfas voor corrado vr6 Nieuwe homokineten, hoezen, vet en opnieuw gespoten as Het betreft de lange as, (bijrijderskant) €60,- - Splinternieuw koelvloeistof expansievat van een golf 2 + dop ( ronde versie) €30 - zeer nette orginele golf 1 (cabrio) grill met verstralers (alleen het middeldeel met de 2 lampen) Compleet met 2 orginele verstralers, geen afgebroken klipjes en de verstralers zijn ook orgineel gemonteerd. €45,- - orginele rode hella achtermistlamp voor golf 1 Verkocht - chromen tankdeksel golf 2 met sleutel, nette staat €10,- Diverse logo's golf 1 - "volkswagen", "cabriolet(groot en klein)", "golf" , "karmann" en klein zwart vw logo €5 euro per logo.. 15 voor allemaal.. -Nieuwe heldere golf 1 koplampen, 1 lamp heeft een barst in het glas.. De ander is in nieuwstaat € 15,- - setje zonnekleppen golf 1, witte voorkant/zwarte achterkant, in nette staat.. 1 klep heeft een mes sneetje van 3cm € 15,- - nieuw homokineetrubber orgineel vw voor diverse homokineten, ik had deze gekocht voor een golf 2 1800 16v kr blok. Set is compleet met 2 klemmen, vet en rubber in een orgineel vw doosje € 20,- - Radio/cd speler met 7 inch uitklapscherm. Merk: bluetanium. Compleet met alle kabels, antenne, regelunit enzz.. Speelt dvd en cd en heeft een aansluiting voor een externe video output/input € 125,- - setje verchroomde slotvangers golf 1/2 nieuwstaat Verkocht! - orginele gebruikte bobine golf 2 1600 8v motorcode: PN bouwjaar: 1991 €15,- - orginele gebruikte dynamo golf 2 1600 8v motorcode: PN bouwjaar: 1991 €30,- - golf 3 rood 16v grill logo, geen steenslag en beide pootjes nog intact € 20,- Vw nummer: 1H6 853 679 G - setje deur strips voor een golf 1 (cabrio?) chroom met een zwarte kunsstof rand.. Zijn volgens mij de stootstrips.. - geen idee wat het waard is.. 15 euro?? alles verstuurd worden.. Maar wel volledig op eigen risico..( kosten koper) Natuurlijk kan alles ook afgehaald worden.. Bereikbaar op : Justinremer at hotmail.com Nul zes 510 32 154 Foto's op aanvraag
Daily koekblik: Volkswagen jetta 1.6 8v '90 Fun: Aprillia Dorsoduro 1200 ‘14 Last edited by VwGolfMK2VW : 14-03-2013 at 00:36. |
|
|||
|
|||
hey,
die verchroomde slotvangers, zou u mij daar wat foto's van kunnen sturen aub? alvast bedankt tim |
|
|||
|
|||
is dat achtermistlicht nog netjes?
foto? |
|
|||
|
|||
Mistachterlicht verkocht! Tevens upje
|
|||
|
|||
Up! Chromen slotvangers verkocht
|
|||
|
|||
Hallo,
Mag het expansievat voor de Corrado VR6 ook los gekocht worden ? De dop heb ik net nieuw.
|
|||
|
|||
Ja hoor geen probleem € 30,- ex verzending
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt voor het aanbod, maar ik heb hem intussen met korting bij de dealer gekocht. Dat was nog goedkoper Succes met de verkoop.
|
|||
|
|||
Geen probleem
Up! Goed bod is ook welkom..