|
|||
|
|||
email met vraagtekens
hallo
ik heb een setje velgen tekoop staan op marktplaats nu heb ik van iemand een bod gekregen wat mij wel aan stond nu krijg ik dus antwoord van hem maar dan in het engels hierbij de email Hello Mike, Sorry for my english, I wanted to ask - 45eur are for 4 wheels? Also, there are only 2 red caps for a central hole, or 4 in total? Wheels are ok, no damage? Thank You, Vytautas 2013/1/5 mike via Marktplaats <b.bictoufpncid@mail.marktplaats.nl>: > voor €45 mag je ze komen ophalen > > mvg mike -- Vytautas Abromaitis, engineer Department of Environmental Engineering Faculty of Chemical Technology Kaunas University of Technology Radvilenu 19, LT-50254 Kaunas Lithuania Email: vytautas.abromaitis@ktu.lt Phone: +370-601-16421 wat moet ik hier nou mee op in gaan af niet? mvg mike |
|
||||
|
||||
Waarom niet?
|
|||
|
|||
had mijn vraag tekens er zobij dat alles in het engels ook zijn locatie enzo
|
|
||||
|
||||
Had je liever gehad dat hij zijn email in het Litouws gestuurd had?
Uitzoeken wat opsturen kost. Geld op je rekening en op de post die spullen.
|
|||
|
|||
nee want dan moet ik het vertalen
het ging mij er om dat dit niet van de fake dingen zijn zoals ze die autos op MP verkopen voor weinig en dat je dan een engels mailtje krijgt |
|
||||
|
||||
Je hoeft pas vraagtekens te gaan stellen zogauw ze met money orders beginnen of meer overmaken dan nodig
|
|||
|
|||
Zodra ze met western union of zo beginnen wordt het gevaarlijk.
Ook als ze claimen dat UPS of een andere koerier het geld in bewaring neemt tot de spullen zijn afgeleverd. Dat doet een koeriersdienst nooit namelijk. Tot zover zie ik geen reden om deze man te wantrouwen, |
|
||||
|
||||
Voor 45€ mag je ze komen halen toen had je zeker nog niet door dat het om
Litouwen ging Gewoon doen wat je zelf denk dat goed is en zin voor die 45€
|
||||
|
||||
Vind het wel vreemd, waarom wil iemand uit Litouwen velgen van 45 euro hebben. Pas wanneer er vaag wordt gedaan met betalen en afspreken (western-union) Cheque en dat soort. Dan stoppen met de afhandeling.
|
||||
|
||||
Misschien zijn het wel coole velgen??
|
||||
|
||||
Is fake. Het mailadres klopt niet met de afzender.
Kaunas University of Technology is afgekort nl. geen @ktu Hahaha. Gewoon het risico nemen. In het ergste geval heb je een verhaal van 45 euro te vertellen op een verjaardag.
|
||||
|
||||
Quote:
misschien vonden ze kut wel ranzig klinken.......
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Beste jongen volgt dezelfde opleiding als ik gevolgd heb. Dus dat zit wel snor
|
|||
|
|||
is fake hoor niks meer van de litouwer
|
|
||||
|
||||
Waarom fake?
Denk eerder dat je niets meer hoort door je reactie.