|
||||
|
||||
20mm spacers met naaf 57,1mm 4x100
Leute,
Ben opzoek naar 20mm spacer met 57,1 naafgat 4x100 met of zonder bouten foto van henk ff gejat zoiets dus... iemand iets liggen? liefst regio Limburg anders verzenden Tevens opzoek naar witte caddy knipperlichten voorzijde, die van Inca, Cordoba,Ibiza en polo 6n passen niet, dus alleen aanbieden van een caddy of een polo classic Geert
Last edited by golfje_295.000 : 15-12-2012 at 21:19. |
|
||||
|
||||
up
|
|||
|
|||
Heb ze wel liggen van alu en van staal hier een linke van de alu
http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...Page=mympSeller Bij belang even pb of via mail. Marceldijkstra1991@hotmail.com Mvg, |
|
||||
|
||||
Bedankt voor t aanbod, maar dan zit t wiel alleen vast op de spacer, en ik wil dat hij vastzit in de naaf. Zal t er ff bijvermelden,
|
||||
|
||||
up....
25mm mag ook
|
||||
|
||||
Up
|
||||
|
||||
nog eens omhoog
vergelijkbaar in andere maten aanbieden mag ook
|
||||
|
||||
En gevonden, mag dicht
|
||||
|
||||
Quote:
Waarom is het niet goed als je wielen aan de adapter zitten en deze weer aan je naaf? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor.
|
||||
|
||||
Ben eigenlijk geen fan van spacers, maar vind t zonder niet uitzien op de caddy, als ik er dan toch spacers opzet wil ik niet dat t wiel alleen vastzit aan een aluminium spacer,en niet aan de naaf zelf. Ik weet dat in de autosport die andere ook gebruikt worden, is meer iets wat tussen mijn oren zit
Last edited by golfje_295.000 : 25-12-2012 at 22:44. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ok. Snap nooit dat spacers zo tegen het gevoel ingaan. Ik zie geen verschil in een wiel met ET35 en 20mm spacer en een wiel met ET15 ook niet voor je lagers, naven etc.. Bij een Porsche 911 turbo uit 1978 zitten er af fabriek 35mm spacer op per wiel. No offence. Vroeg het me gewoon af
|
||||
|
||||
Nou, ik heb ook ooit eens spacers gekocht, deze hadden hele grote naafgaten waardoor je hem alleen met de bouten vast zetten en de spacer niet over de naaf zat. Vond ik opzich ook niet zo fijn.
ps: dit zijn de spacers die golfje295 er nu op gehad heeft. |