|
|||
|
|||
Golf mk2 gezocht
Ik ben opzoek naar een 2e auto. We hebben besloten dat dit een Golf 2 moet gaan worden met de volgende "eisen". Des te lager ze staan, des te minder belangrijk ze zijn...
- Golf mk2 - 1.3 minimaal, GEEN GTi o.i.d - met APK - Handbak, voorkeur voor een 5-bak - Dunne bumpers - 3deurs (maar is geen harde eis) Verder, als het maar een technisch nette auto is. In de zin van, exterieur en interieur mogen "slecht". Als hij maar goed rijdt. Ons budget is 750,- |
|
|||
|
|||
Quote:
Je bedoelt volgens mij: het liefst een 1.3 maar een 1.6 mag ook. Want de 1.0 zul je niet zo snel tegenkomen. |
|
|||
|
|||
hallo
ik heb nog een rode MK2. -bj 1992 (een van de laatste ) -KM 145000 echte -APK november 2013 (net nieuw) -dunne bumpers -3 deurs -portier LI onder beetje roest -beetje roest net boven de uitlaat uitsparing -klein deukje RE achter stel allemaal niet veel voor, auto heb ik overgenomen van een klant van onze garage. zijn moeder is helaas overleden. de vrouw was al wat ouder,en ree niet vaak meer in de MK2 wou de auto gebruiken voor deze winter,alleen wil toch de winter ook wat sneller door (toch GTI) prijs is wel 850 euro m.v.g arjanostyle Last edited by arjanostyle : 04-12-2012 at 18:17. |
|
||||
|
||||
mijn gti 8v uit 91
fire and ice edition mag weg voor 750
|
|||
|
|||
Ik heb nog een mk 2 staan deze is niet rot nieuwe apk 2k mat zwart gespoten heeft een 1.3 motor 3 met golf 3 vr6 interieur in goede staat dunne bumpers 5 bak loopt als een zonnetje alleen kachel radiateur moet vervangen worden nieuwe krijg je erbij 300 euro voor al dit moois
|
|
|||
|
|||
Deze mag op slot!
|