Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf V, VI en VII
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 23-11-2012, 07:26
VR6golf2 VR6golf2 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 52
Default Bearlock mechanische schakelbeveiliging

Beste Forumleden,

Hierbij vraag ik even knowhow omtrent Bearlock versnellingsbakslot Golf/Jetta 5.
De leverancier suggereert dat de inbouw van de schakelblokkering ook toepasbaar is op de Golf 5/Jetta.

Heeft er iemand kennis of ervaring hiermee?

Alvast heel erg bedankt,

Een trotse Golf 1 bezitter :-)
__________________
Golf 1 , W65 ( German Pirelli ) GTI ( 4-2-1, polished/modified inlet manifold combined with EV throttlebody, VW Motorsport Valve timing applied, Stock G-Camshaft, shortshift by Eurosport, Scirocco 16V Discbrake rear )
Reply With Quote
  #2  
Old 30-12-2012, 21:46
boerher boerher is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 240
Default

Heb het ooit bij een Golf 5 gezien, bij een handbak blijft die in z'n achteruit staan.
Reply With Quote
  #3  
Old 30-12-2012, 23:09
Spierings Spierings is offline
No personal life
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 2,399
Default

http://www.vwforum.nl/golf-iv-v-vi-...to-t104763.html

Bij een bearlock zit er een pin aan een kabel welke in een oog valt welke aan de pook of kabel zit waardoor je niet meer kunt schakelen.

Zie er zelf niet echt het nut van op een personenwagen, als ze de wagen echt willen hebben is zo'n bearlock ook geen groot probleem.
__________________
'11 Skoda Fabia TSI
'04 Suzuki SV650
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 14:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum