#1
|
|||
|
|||
Bearlock mechanische schakelbeveiliging
Beste Forumleden,
Hierbij vraag ik even knowhow omtrent Bearlock versnellingsbakslot Golf/Jetta 5. De leverancier suggereert dat de inbouw van de schakelblokkering ook toepasbaar is op de Golf 5/Jetta. Heeft er iemand kennis of ervaring hiermee? Alvast heel erg bedankt, Een trotse Golf 1 bezitter :-)
__________________
Golf 1 , W65 ( German Pirelli ) GTI ( 4-2-1, polished/modified inlet manifold combined with EV throttlebody, VW Motorsport Valve timing applied, Stock G-Camshaft, shortshift by Eurosport, Scirocco 16V Discbrake rear ) |
#2
|
|||
|
|||
Heb het ooit bij een Golf 5 gezien, bij een handbak blijft die in z'n achteruit staan.
|
#3
|
|||
|
|||
http://www.vwforum.nl/golf-iv-v-vi-...to-t104763.html
Bij een bearlock zit er een pin aan een kabel welke in een oog valt welke aan de pook of kabel zit waardoor je niet meer kunt schakelen. Zie er zelf niet echt het nut van op een personenwagen, als ze de wagen echt willen hebben is zo'n bearlock ook geen groot probleem.
__________________
'11 Skoda Fabia TSI '04 Suzuki SV650 |