![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo Golfrijders,
Een kennis van me moet van z'n auto af. Ik hoopte hier een advies te kunnen krijgen omtrent de vraagprijs. Het gaat om een VW Golf MKII 1992 1.8 8v synchro met bbs velgen 5 versnellingen waarvan de APK verlopen is. Er moet nog het eea gebeuren, namelijk: Plastic kap om linkervoor wielkast is d'r af. Wiellagers achter vernieuwen Remdrukverdeler + remleidingen vervangen Koplampen verstellen Laswerk aan bodem Iets met differentiëel Motor heeft 275.000 gelopen en de koppakking is lek...Maarrrr dat kan natuurlijk weer worden gefixt. ![]() ![]() Al met al zit er dus flink wat werk aan, maar omdat het een speciale versie (synchro) is dacht ik misschien kan d'r nog wel aardig wat voor gevraagd worden. Ik zat te denken aan 500 €. Is dat te laag/ te hoog? Iemand ideeën/richtprijs? Grtz Marijn. |
|
|||
|
|||
![]() het licht er altijd aan.
Wat moet er gelast worden ? (Hoeveel bijv.) Wat is er met het differentieel enzovoort. Wat is de staat. Foto's ? |
|
|||
|
|||
![]() Een mkII Syncro van 1992? Volgens mij werden die toen niet meer gemaakt.
Gezien de gebreken is een prijs tussen de 0 en € 1000,- inderdaad heel reeël. Ik wil bijna zeggen: wat de gek ervoor geeft. Je moet net die persoon treffen die er zo eentje wil opknappen. |
|
|||
|
|||
![]() 3 of 5 deurs?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
3 deurs. Het blijkt nu dat er geen laswerk aan de bodem is, dat is al gebeurd in het verleden. Foto's volgen binnenkort. |