|
|||
|
|||
batterijlampje gaat branden bij doortrekken?
goeien avond iedereen hier
even een vraagje,, weet iemand hoe het komt dat het batterijlampje gaat branden als ik begin door te trekken,,? pakt vanaf 4 xxx toeren,, batterij is goed vast,, heb geen idee ik hoor het hopelijk van jullie,, |
|
||||
|
||||
Ligt er een beetje aan wat voor auto maar dit klinkt een beetje als een slippende v-riem.
|
|||
|
|||
dat lijkt me ook ja!
|
|||
|
|||
een GTI 16V hoe kan ik dit nagaan,,?
vandaag auto van de brug gehaald op het werk,, even warm gereden en eens voorbij de 4 xxx toeren en het lampje brande niet meer,,, raar dacht ik,,?? |
|
|||
|
|||
dan ga ik eerst een gok wagen op de riem omdat het vandaag dan weer niet was,, auto had wel 5 dagen stil gestaan,, alternator is ooit eens vervangen door een gereviseerde of eentje van de sloop (niet door mij) alvast bedank voor de reacties!
|
|
||||
|
||||
je kan ook ff snel je spanningsregelaar eraf halen om te zien of de koolstofbeentjes nog redelijk zijn.
Zit met 2 schroefjes vast op je alternator. Hier een linkie naar mijn topic
|
|||
|
|||
je topic even doorgelezen en ik weet wat te doen morge half 5 na mn werk!
danku voor de respons |