|
||||
|
||||
Help !!
Ik was bezig met de aansluiting van de elektriek van mijn dashboard toen ik per ongeluk de stekker voor de teller losmaakte en alle pinnetjes eruit waren
Kan iemand mij zeggen waar de draden terug in moeten ? is een kabelboom van een 1.1 met enkele tietenteller ik heb de kleuren: ZWART BLAUW BLAUW ROOD BLAUW WIT 2 x BLAUW ZWART BLAUW GRIJS ROOD PAARS ZWART BRUIN De stekker gaat van 1 tot 14
Old Volkswagens don't leak oil, they just mark their spot Antrieb niedrig und langsam Last edited by Sox_Wolfie : 18-11-2012 at 17:11. |
|
||||
|
||||
Welk bouwjaar ?
|
|
||||
|
||||
Kabelboom is van '78
|
||||
|
||||
Helaas, van '78 heb ik alleen het schema van de D en LD-modellen. Denk niet dat je daar veel aan hebt...
|
|
||||
|
||||
misschien zijn die draden hetzelfde maar dat weet ik niet ...
Toch bedankt
|
||||
|
||||
Nee, de kleuren kloppen al niet, anders konden we het nog gokken: er zitten oa. een gele en een geel/rode draad bij...
|
|
||||
|
||||
Echt niemand ?
Is een 14 polige stekker met 10 draden ...
|
|||
|
|||
http://www.golfcabriowiki.de/index....Kombiinstrument
Als je dit combineert met een bedradingsschema moet je een heel eind komen! |
|
||||
|
||||
Dankje ik zie wat ik ermee kan
|
||||
|
||||
Ik geraak er dus echt niet uit dit is mijn toerenteller hopelijk kan iemand mij verder helpen want ik kom zot
|
|||
|
|||
Ik zal morgen even voor je kijken. Ik dacht dat ik nog zo'n stekker heb liggen, maar weet t niet zeker. Ik laat t je even weten.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje wel !! Let's hope for the best
|
|||
|
|||
Ik heb een kabelboom van een 79-er golf1. De golf1 waar deze kabelboom uitkwam, is door iemand omgebouwd naar diesel, tenminste dat vermoed ik. Ik weet niet of er verschil zit tussen de stekkers, maar het is er 1 met 14 gaatjes, net als de jouwe. Ik heb er een foto van gemaakt. Zal die vanavond posten
|
|
|||
|
|||
Hier istie. Wat later dan gepland, maar toch.
Ik hoop dat je er iets aan hebt De nummering is als volgt: Vanuit de foto gezien van rechts naar links 1 t/m 14. Dus ljnks 14 en rechts 1. Last edited by Coen72 : 18-12-2012 at 18:21. |
|
||||
|
||||
JE BENT MIJN HELD !!
Alle kleuren komen overeen behalve de 1ste (nr12) heb ik niet. als alle kleuren overeenkomen moet dit ook wel lukken bij mij hé Dankje wel !!
|
|||
|
|||
Graag gedaan, hopen dat het gaat werken nu!
Succes! Groet Coen |