|
||||
|
||||
Verdichte stars VERKOCHT!
VERKOCHT
5x112 18 inch 8,5j ET45 Naafgat 57,1 Eventueel te ruil tegen 16 inch porsche/bbs of ander mooi spul (geen imitatie). Voor het mooie moeten ze nog een keer de verdichtbak in voor de laatste stappen, omdat ze wat dof geworden zijn. 1 velg heeft een klein beetje stoeprandschde van zo'n 3cm en een andere wat krassen die in niet op de foto kon krijgen, stelt weinig voor, maar ik vertel liever meteen alles er bij dat scheelt weer gezeur aan de deur :tu: Als eerst de schade. 2 velgen En de andere 2 De hele set €800,- Op te halen in akersloot. Ik zou ze eventueel ook mee kunnen nemen naar het werk in alphen aan de rijn. Ook hier weer bij interesse een PM sturen, anders kan het even duren voor je reactie krijg
Psst 1.8T Last edited by Ma®tijn : 28-02-2013 at 17:12. |
|
|||
|
|||
Welke steekmaat is dit??
5x100 of 5x112??
|
|||
|
|||
Quote:
A8 stars zijn altijd 5x112
|
||||
|
||||
Zijn inderdaad 5x112, heb het meteen erbij gezet
|
||||
|
||||
Ik heb een Porsche breedte set 6j en 8j, 16",
Om te ruilen? |
|
|||
|
|||
Een set van 250euro ruilen
|
|
|||
|
|||
Quote:
haha |
|
||||
|
||||
Mag het ook een slagje groter zijn? 19" BBS Motorsport?
|
||||
|
||||
Nee sorry, onder mijn passat zit al een set stars en ik ben echt op zoek naar (het liefst) geld of iets moois voor de mk2.
En dat mogen ook happich klapramen of westmoreland bumpers zijn. Uiteraard is het dan wel inruil met bijbetaling ipv ruilen Quote:
Mag ook hoor, dan zal er alleen wel bij betaald moeten worden Alleen vind ik dit geen mooie wielen.
|
||||
|
||||
Quote:
Helder, succes
|
||||
|
||||
Goed bod mag ook
Psst 1.8T Last edited by Ma®tijn : 10-02-2013 at 14:14. |