|
|||
|
|||
Slotplaat
Forumvrienden,
Heb een Golf uit 1984 en ben op zoek naar een slotplaat. Zitten er verschillen in, of zijn alle slotplaten van golf 2 hetzelfde? Ik ben benieuwd........ |
|
||||
|
||||
Het hangt in elk geval af van de koplampen: ik zag een foto van een USA-uitvoering (dus met Jetta-achtige koplampen), en daar zul je so-wie-so een andere slotplaat voor nodig hebben dan voor de standaard (ronde) koplampjes. VZVIW past de slotplaat altijd op een Golf II, maar hoort er wel altijd een specifiek model koplampen en grille bij.
PS.: Een Jetta II-slotplaat past ook. |
|
|||
|
|||
Latere modellen hebben een paar gaten extra
Deze zijn voor de intercoler van de TD Verders is de bevesteging van de gril anders bij de nieuwe modellen |
|
||||
|
||||
Ik heb er nog 1 staan, 15 euro mag je hem ophalen. Omgeving Breda
|
|||
|
|||
Slotplaat
Quote:
Betreft het eentje identiek aan de mijne uit 1984 met 2 koplampen? Ps. ik woon in Leeuwarden, wil je hem opsturen? Groeten van Hans |
|
||||
|
||||
Quote:
heb ook nog wel wat staan , orgi en jetta frond . woon 25 km van je aff vrgr gooi |
|
|||
|
|||
Slotplaat
Quote:
KLINKT GOED, WAAR WOON JE? GROETNIS, HANS |
|
||||
|
||||
Quote:
kollumerzwaag hans |
|
|||
|
|||
slotplaat
Quote:
Ik kan je geen persoonlijke mail sturen klopt dat? Graag ontvang ik je mobiele nummer zodat we e.e.a. kunnen afstemmen.... |
|
|||
|
|||
Ik heb bij m'n vorige Golf eens een grille met dubbele lampen gehad, die niet paste met de standaard slotplaat. Op basis daarvan denk ik dat er toch verschillende soorten zijn.
|
|
||||
|
||||
Quote:
mijn email gooigolf@hotmail.com deze werkt / |
|
|||
|
|||
slotplaat
ik heb je nu 2 keer een mail gestuurd, maar je reageert niet!
|
|
||||
|
||||
Quote:
zal zo eens in ongewenst kijken want heb niks ondvangen . |