|
||||
|
||||
jammer dat die alweer tekoop staat een maand later..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Denk dat ie geruild/ingeruild is, vorige eigenaar kocht hem van mij in 2008.
|
||||
|
||||
ding is nog niet heel lang terug van eigenaar veranderd
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat lijkt me niet onlogisch wanneer mijn vorige opmerking/veronderstelling klopt.
|
||||
|
||||
las indd over het wordje vorige heen
|
||||
|
||||
Quote:
is toch alleen maar beter. voor iemand die een 1 zoekt mvg sjaak
|
||||
|
||||
Quote:
En als ik 1 zocht, zou ik deze zeker gaan bekijken.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
(kak-zeikvolkmodus aan)de afdichtrubbertjes in de binnenschermen zijn meegespoten ...oeh wat erg zeg
echt een reden om het ding zo 'niet te kopen' zeg...wat naar..(kak-zeikvolkmodus uit) nee ,ik heb deze auto meerdere keren ook in het echt gezien...als je interesse hebt..opbellen ,langsgaan,afrekenen,meenemen en nooit meer achterom kijken 1 van de mooiere type 1's in Nl |
|
||||
|
||||
Quote:
mee eens. vaak veel gezeur om niets.en vaak mensen die hem toch niet willen of kunnen kopen ik vind het een super auto . zeker met die motor erin mvg sjaak
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was het zelfs met de originele motor al. Hier nog een fotootje uit de oude doos bij een voor velen hier bekend tankstation.
|
||||
|
||||
lijkt sprekend op mijn ex Pirelli...die zwerft hier ook nog rond in onherkenbare toestand
maar is deze ooit van Hans Hendriks geweest? die had ook een witte met TZ-??-??.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zou dan in de periode 1998-2005 geweest moeten zijn.
|
||||
|
||||
dat zou dan heel goed kunnen,
die heeft er toen 1 ingevoerd uit DE ,was nog in de tijd dat de GTI club holland nog 'écht' bestond.. dat zou hem best wel eens kunnen zijn..was toen keihard met iets van 120.000 op de klok..en ATS cup velgen eronder.. |
|
||||
|
||||
Ik kocht deze auto in 2006 met volgens mij 155k op de teller. Laatste beurt volgens het boekje in1998 bij 153k.
|
||||
|
||||
Quote:
idd ook hier is hij al mooi. mvg sjaak
|
|||
|
|||
In de fabriek werden de rubber doppen onder de motorkap al mee gespoten.
Mooie wagen , Grt Yal |
|
||||
|
||||
Quote:
dat weet ik..ik deed maar gewoon iemand na die het beter dacht te weten...zoals zovelen ... @Rinus,ik zal nog eens zoeken in mijn collectie GTI Club Holland clubbladen..stond toendertijd een stuk in over vermoedelijk deze Pirelli.. |
|
|||
|
|||
golf 1 pirelli
Hallo,
Ik vindt het tof dat jullie een topic hebben geopend van mijn pirelli. En dat jullie deze auto mooi vinden. Als ik eerlijk ben ik zelf ook.En dat was de vorige eigenaar ook maar die wilde weer eens wat anders. het klopt ook dat ik deze golf nu een maand heb en nu al weer te koop aanbied. Het is niet zo dat ie weg moet, maar ben eigenlijk zelf opzoek naar een mooi golfje 1 met toch maar iets minder power. Er is zeker niets mis met deze auto, Dus inruil is zeker bespreekbaar. Ik heb al wel veel mailtjes gekregen van div mensen die zeggen dat ze belangstelling hebben maar waar ik niets meer van hoor. Die hebben dan denk ik geen geld, En moeten dan ook niet gaan mailen. Dus bij belangstelling gewoon belllen en komen kijken. Verwacht geen nieuwe maar wel een echte pirelli. Groeten allemaal, Rudolf. |