|
||||
|
||||
Project Golf 1 Gti G60
hallo,
me even voorstellen ik ben Dave P van belgie en stel hier een van mijn 2 projecten voor Golf 1 Gti met een G60 (linkse foto) heb hem nu 1,5jaar en is zogoed als klaar motor (1.8) is door de vorige eigenaar volledig gereviseerd ook de G lader ,starter ,alternator voor de rest heb ik de kast klaar gemaakt en motorruim gecleaned velgen bbs rs 17 inch verdicht r301 recaro voorzetels leer en gti stof inox uitlaat systeem gti schijven voor en achter bronze ruitjes Last edited by daveke : 07-11-2012 at 02:06. |
|
|||
|
|||
Je projecten zien er goed uit.
Alleen zou het wel leuk zijn als je bij de foto's wat meer zou vertellen. Ik heb nu bijvoorbeeld geen idee, welke foto's bij welke auto horen en wat de status nu is van beide wagens.
|
||||
|
||||
mooie projecten inderdaad, maar wat meer info zou leuk zijn!
die bbs-wielen staan hem mooi, welke breedte en et? |
|
||||
|
||||
super mooie projecten.
|
|
||||
|
||||
poeh, mooi einzer heb je daar.
|
|
||||
|
||||
Quote:
nee, is nog niet mee gereden, zal voor volgend jaar zijn, moet hem nog keuren, |
|
||||
|
||||
Quote:
is geloof ik et35 5x100 7,5 breed bbs rs r301 |
|
||||
|
||||
Quote:
dit zijn de alleen fotos van de g60, hier heb er niet zoveel van gemaakt, de vr6 heb ik nu 6 jaar staan, heb wel meer foto's van ga ik binnenkort nieuw topic open van doen, |