|
||||
|
||||
Golf 1 bbq
mijn golf 1 bbq
Last edited by daveke : 07-11-2012 at 00:40. |
|
||||
|
||||
Haha grappig, als je de laatste foto zo ziet zou je bijna zeggen, echt zonde dat je hem doormidden hebt gezaagd
|
||||
|
||||
het voorste gedeelte zijne nieuwe onderdelen
het achterste stuk van de andere bbq is wel afgezaagt |
|
||||
|
||||
dat ix een gruwelijk dikke bbq.
ik heb zo`n wielen nog niet onder m`n auto, jij hebt ze onder je bbq
|
|||
|
|||
Erg leuk gemaakt. Ziet er netjes uit.
Heb je ook meer detail foto's van de bouw? En wat ik mij ook afvraag... Waar laat je al dat spul het hele jaar? Ik vind mijn weber bbq al een sta in de weg, zeker omdat je het maar hooguit een tiental x per jaar gebruikt. Zo'n halve mk1 is nog wel even een stukje groter en zwaarder om op te bergen.
|
||||
|
||||
Quote:
Nice!!!
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
|||
|
|||
Cool
|
|
||||
|
||||
heel erg gaaf! is het achterstedeel ook een bbq?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
ja achterste deel is van een kameraad, is gemaakt van een cabrio,
in de winter staat het onder een afdakje, |
|
||||
|
||||
Toevallig ook een kleurcode van het geheel?
Ik moet zeggen dat ik die kleur te gek vind. En omdat ik er nog niet uit ben welke kleur er op mijn project moet, is dit zeker een kanshebber
|
||||
|
||||
Das wel een sick dure BBQ zo... Kun je een heeeele dikke weber BBQ van kopen denk ik.
|
||||
|
||||
zie er goed uit hoor .erg orgineel .ik hebt het nog nooit gezien .
Dat vind ik een compliment waard :-)
|
|||
|
|||
Netjes hoor! Ik mocht willen dat mijn wagen zo in de lak zat
|
|
||||
|
||||
ik vind hem echt gaaf :P top gemaakt