![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() jongens ik kom niet in de ecu van de tdi motor
het gaat om een 1z motor. Ik heb al een andere gehaald maar deze moet eerst vrij geprogameerd worden van de start onderbreker. Kan iemand mij hier mee helpen ik woon in de omgeving breda. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Voor het verwijderen van de startprogramering hoef je niet met de testkast erin kunnen. Heb de mijne bij VAG techniek weg laten schrijven en tunen, gewoon het losse regelapparaat naar hun gezocht. Even kijken of je OBD steker goed aangesloten is, even zoeken. Volgens mij had Docter D laatst een aansluitschema geplaatst.
__________________
'11 Skoda Fabia TSI '04 Suzuki SV650 |
#3
|
||||
|
||||
![]() hallo obd aansluiten is niet zo moeilijk ..
tis net wat voor probleem jij hebt .. uitlezen of de imo die dwars zit . vrgr gooi . |
#4
|
|||
|
|||
![]() ik krijg hem niet uitgelezen.
en met de andere ecu krijg ik hem niet lopend |
#5
|
|||
|
|||
![]() Kan ook aan een relais liggen die je ecu aanstuurt als je je kontakt aanzet.
Die kunnen ook weleens dienst weigeren namelijk.
__________________
Dutch.Dub member |
#6
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Met de andere ecu slaat hij wel aan ?? Waarschijnlijk meer aan de hand als alleen de wegrijblokkering.
__________________
'11 Skoda Fabia TSI '04 Suzuki SV650 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
met orgineel wel .. en andere niet klopt wel . zit waarschijndelijk gewoon in de k line ..na de obd .. vrgr gooi . |
#8
|
|||
|
|||
![]() zit waarschijndelijk gewoon in de k line ..na de obd ..
vrgr gooi . Ja en wat doen we daar dan aan? Met de originele ecu loopt de motor gewoon goed alleen is het wel prettig als deze uit te lezen is. (was in de golf3 al niet mogelijk) Roy heeft een 2e ecu alleen geen bijhorende sleutels.
__________________
golf plus corrado 20vt golf1 20vt ![]() golf cabrio ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Peter ik heb carlo gebeld maar die schrijft geen start blokkering weg
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Probeer vagtechniek in Nuenen maar eens, die kunnen het wel, toffe gasten met erg veel verstand van zaken.
http://www.vagtechniek.nl/ |
#11
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() 4= massa = bruin 7= K-line = grijs/wit = pin 61 op mijn AFN ecu 15= geel L-line (wordt niet gebruikt) 16= geschakelde + =rood/wit |
#12
|
||||
|
||||
![]() Anders startblokkerings spul van de oude op de nieuwe Comp. Inlezen. Is ook nog een optie
__________________
Golf 2 20vt 1984 (hobby) Golf 2 1,9TDI 1985 (daily) ![]() Passat 3BG variant V5 (daily) |
#13
|
|||
|
|||
![]() Ik weet wel iemand die de startblokkering uit kan schrijven voor je.
Zit wel in Friesland, of opsturen naar mij dan regel ik het wel ![]() |
#14
|
|||
|
|||
![]() Ik ga vandaag vagtechniek bellen
|
#15
|
|||
|
|||
![]() zoals het er nu naar uit ziet werkt het.
Ik heb de twee grijze draden door verbonden op advies van Gooi en nu kom ik er wel in. |
#16
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nou supper .. koppelblokje heb ik vaker problemen mee gehad .. gele hoef je niet te gebruiken .. zwarte ecu vrijschakelen word moeilijk volges mij .. zilvere is wel mogenlijk . vrgr gooi |
#17
|
|||
|
|||
![]() ja dat heb ik gehoord van vagtechniek.
Nu heb ik nog 1 storring er in zitten endat is als ik hem start en de rem niet bedien gaat na een tijdje het gloeilampje knipperen. trap ik op de rem gaat het gloei lampje uit. Hoort dit, of is dan de schakelaar kapot. |
#18
|
|||
|
|||
![]() Heb je beide remlichtschakelaars geinstaleerd ??
Wat voor storing zit er in ?
__________________
'11 Skoda Fabia TSI '04 Suzuki SV650 |
#19
|
|||
|
|||
![]() ja beide zijn geinstaleerd en zodra ik de rem in trap is het weg
en kan ik ook de storing resetten in de computer daar geeft hij ook rem licht schak aan |
#20
|
|||
|
|||
![]() Zou even de schakelaars doormeten of deze goed schakelen
Je kunt tevens in de meetwaarden controleren of deze goed schakelt.
__________________
'11 Skoda Fabia TSI '04 Suzuki SV650 |