|
|||
|
|||
Volkswagen golf 2 GTI 16v
Dag mensen!
Ik ben op zoek naar een nette mk2 GTI. Het moet een 16V zijn met niet meer dan 220.xxx op de klok. De auto moet goed onderhouden zijn. Het moet ook een model zijn met dikke bumpers, en er moet een mettalic lak op zitten. (kleur niet zo van belang) Qua opties maakt het me niet zoveel uit wat erop zit, hij mag ook kaal zijn, als de auto maar in nette staat verkeerd, en het interieur ook in nette staat verkeerd. dus geen gaten of scheuren in de bekleding. Er mag uiteraard wat werk aan de auto zitten. De GTI mag compleet origineel zijn! hoeven geen velgen of verlaging onder te zitten. Verder mijn vraag: Is inruil van een Jetta mk2 '88 mogelijk? Wordt geleverd met nieuwe apk!!!, kmstand: 141.xxx op de teller, maar omdat ik met een kleinere maat velgen en banden heb gereden dan origineel, klopt die niet helemaal, de auto heeft zelf zo rond de 135-138.xxx KM gelopen. Het betreft een 1.6 8v met een 5-bak. Kleur: Jadegrün. het is een 5 deurs. Het interieur verkeerd in nieuwstaat, en de lak is ook nog zeer goed voor een auto van die leeftijd. De Jetta gaat origineel weg! Voor foto's van mijn auto kun je een PB'tje sturen! In al die tijd dat ik in mijn auto reed, heb ik nooit problemen gehad. De auto start en loopt altijd als een zonnetje! Ik ben trouwens AANTOONBAAR pas de 2e eigenaar van de Jetta. |