|
|||
|
|||
deze kan worden gesloten
ik heb een golfy cabrio met 2 storingen ..
heb geen stroom naar de rsv pomp. de hendels heb ik vervangen. ik heb geen knipperlicht .,gevaren licht wel, wie kan mij helpen met op lossen van dit probleem het hoeft niet gratis te zijn. mvg golfy Last edited by golfy : 11-11-2012 at 20:44. |
|
||||
|
||||
Kan aan je zekeringkast liggen.
Kijk ook eens naar je relais en zekeringen of hier corrosie tussen de aansluitingen zitten.
|
||||
|
||||
Misschien handig om te zeggen waar je vandaan komt
|
|
|||
|
|||
Quote:
ik kom uit uithuizen. boven groningen |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kan morgen wel even bij je langsrijden. Denk dat het knipperlichtprobleem in de schakelaar zit, die heb ik nog wel voor je.
|
|||
|
|||
ik zoek hulp
ik heb een golfy cabrio met 2 storingen ..
heb geen stroom naar de rsv pomp. de hendels heb ik vervangen. ik heb geen knipperlicht .,gevaren licht wel, wie kan mij helpen met op lossen van dit probleem het hoeft niet gratis te zijn. ik woon in uithuizen regio groningen mvg golfy |
|
||||
|
||||
Eeuuhh check de post van Rinus eens en stuur hem een PM.
|
|
|||
|
|||
morgen kan wel.
mvg golfy |
|
|||
|
|||
ik heb nog geen oplossing gevonden .
het lag niet aan de schakelaar. ga contactblokje vervangen. zoek nog steeds hulp |
|
|||
|
|||
Quote:
zekering vervangen. |
|
|||
|
|||
ik heb vanavond de zekeringkast en de stekkers schoon gemaakt.
heb de zekeringen vervangen. de knipperlicht doet het weer. de ruiten sproeier nog niet. heb nu een andere probleem er bij gekregen, dezekering van de gevaar licht klapt er steeds uit. zal verder zoeken mvg golfy |
|
|||
|
|||
klapt die er ook uit wanneer je de schakelaar van je gevarenlicht los koppelt? Of klapt deze eruit zodra je je gevarenlicht inschakelt?
|
|
|||
|
|||
Quote:
waneer het in geschakeld wordt klapt het er uit mvg golfy |