|
|||
|
|||
Golf I Cabrio 1800 '85
€ 1.750,00
Golf Cabriolet 1.8L motor, 120Dkm bouwjaar: 1985 Bruin Metalic Havana uitvoering, stoelen gedeeltelijk leren bekleding, getinte ruiten Nieuwe APK Te bekijken in Groenlo/Winterswijk De auto is in topconditie!! Last edited by (o\ | /o) : 22-05-2005 at 14:46. Reason: Foto |
|
||||
|
||||
Zet hem ook even op www.golfcabrio.com Daar zitten meer cabrio´ers dan hiero...
|
|||
|
|||
Thanx!
Ze staat ook daar Nieuwe pic: (Bijlage) Last edited by (o\ | /o) : 20-05-2005 at 09:17. |
|
|||
|
|||
hoi kan ik er een kever 1302 op inruilen
je weet maar nooit foto op marktplaats bj 1971 donkerrood foto gemaakt in veendam afz dready |
|
|||
|
|||
De golf is van mijn broer en mij samen. Ik zal het met hem moet overleggen.
Een 1302.. oei! Is natuurlijk erg mooi, maar kan een gevaarlijk object zijn.. dubbel (en erg duur!) plaatwerk &zo Paar vraagjes:
of het zou deze moeten zijn: Maar ook dan graag wat meer info Als mn broer ook akkoord gaat, zal hij iig eerst bekeken moeten worden.. Ik laat je wel even wat weten (via pb) Last edited by (o\ | /o) : 22-05-2005 at 14:51. |
|
|||
|
|||
hoi cabrio ik heb de 1302 nu 7 jaar
hij is oit gerestaureerd door iemand anders ik heb er zelf een nieuwe plaat onder de accu ingelast en er is een 1600 motor ingekomen de foto die je hebt gevonden is hem inderdaad het is de rooie hij is getaxeerd op 4500 euro maar hij moet wel worden opgeknapt vandaar dat ik 1750 euro vraag dit is hij zeker waard ik wil je nog wel een paar fotos sturen zie maar hij gaat weg omdat ik een t2 heb gekocht ik lees het wel |
|
|||
|
|||
hoi ik reageer hier even op je mailtje
omdat ik nieuw ben op volksforum weet ik niet hoe een bericht te sturen mail mij je email adres even dan geef ik je weleven informatie over de kever |
|
|||
|
|||
Hiya Mods,
Deze kan op slot Thanx