|
|||
|
|||
05-06: PON meeting
Zag em er nog niet tussen staan.
Flyer zoals ik em bij de volksforum-meeting uitgereikt kreeg: Wie gaan er nog meer?
|
||||
|
||||
Ik ben erbij
|
||||
|
||||
Ik ben er ook! Paar jongens die ik ken (waaronder de Big Pablo) zitten in de organisatie, dus moeten we wel even heen, he
|
|||
|
|||
ik zal er ook wel zijn denk ik... maar dat zie ik dan wel weer... was er vorig jaar ook, was wel een mooie meeting toen!
|
|
||||
|
||||
Ik ben er bij....
|
||||
|
||||
ik ben er ook miss wel met de bbsjes eronder als ik het red
het zal krap worden maar doe mn best |
|
||||
|
||||
zal ik dan ook maar komen ?
|
||||
|
||||
ja kom maar jasper kunnen we met elkaar oprijden
|
|
||||
|
||||
houden daar nog wel ff contact over ok
|
|||
|
|||
Denk dat ik ook wel ff ga checke,ga ik maar niet te veel zuipen de avond er voor!
|
|
||||
|
||||
Ik ben ook weer van de partij.
Heeft iemand trouwens een/het e-mailadres van (iemand van) de organisatie? Ik wil graag wat vragen...
|
||||
|
||||
ik ben er ook...
Pieter als ik dan met een bussie kom kan ik met jou meerijden om die hemel mee te nemen als dat kan uiteraart...
|
|||
|
|||
Wij zullen er ook zijn met een x aantal roetmonsters
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zou geen probleem moeten zijn Johan!
|
||||
|
||||
Ik ben hier waarschijnlijk niet aanwezig!!! Ik MOET demo dansen in Duitsland en soms kan ik er niet onderuit... Maart Bert (voorzitter van Team Flykiller) mijn man is er wel....
Zijn we weer eens niet samen, gebeurd echt NOOIT....
|
||||
|
||||
Ik ben ook van de partij! Heb dan hopelijk eindelijk eens mijn nieuwe Borbet A binnen van NLPower want dat begint nu wel heeeeeeeeeel lang te duren
|
||||
|
||||
Komen hier ook luchtgekoelde volkswagens, of is het voornamelijk watergekoeld??
Groeten, Kai
|
||||
|
||||
Hmmm, als ik nix anders te doen heb, komt er wel een luchtgekoelde vw. Is 5 minuutjes rijden voor me, dus kans is groot dat ik wel ff ga.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Vorig jaar stond er een prachtige T1 ! Maar de waterkokers vormen wel de hoofdmoot.
|
||||
|
||||
Quote:
komt goed jasper spreken wel wat af dan!!! heb er nu al zin want waarschijndelijk zijn mn bbsjes dan f en eronder dus dat word de eerste meeting met ze der op jippie!!! groetjes bas |