|
|||
|
|||
Vreemde computerstoring Golf 4 4motion
Hallo allemaal,
Vandaag na een rit van 35km de auto ingeparkeerd. Bij het afzetten van de motor bleef de ventilator erg lang doordraaien. Dus contact eraf opnieuw gestart.. Toerenteller, snelheidsmeter, benzinemeter, temperatuur en de hele boordcomputer deden niets meer. De startonderbreker bleef ratelen en starten lukte een aantal keren niet meer. Alle zekeringen nagelopen. Niets gevonden... Wonder bij wonder deed alles het spontaan weer!! Helemaal prima zou je denken.. MAAR het airbaglampje blijft nu branden en.... Het meest bizarre is echter dat mijn kilometerstand nu op 973400 staat!!!!!! (ipv 156.000 toen ik wegreed vanmorgen). Ik ga maandag meteen de VW bellen om de auto te laten uitlezen. Maar kan iemand meer vertellen over dergelijke storingen?? Of heeft iemand het al een keer meegemaakt? Mijn auto is overigens uit 2000. 2.8V6 4motion. THANKS! Groet Cas Last edited by Kamospinn : 21-10-2012 at 06:16. |
|
|||
|
|||
Niemand bekent met dergelijke storingen?
Anyone...anyone... |
|
||||
|
||||
Al eens bij de parafan gekeken of er geen water bij de computer staat?
|
|
|||
|
|||
Ga ik bekijken..
Thanks! |
|
|||
|
|||
denk dat iets in je tellerklok defect is, je startonderbreker zit er ook in.
laad de dynamo niet te veel? |
|
|||
|
|||
Thanks.
Morgenmiddag wordt de auto uitgelezen. Ik ga in elk geval bij de parafan en dynamo checken.. Ik laat het weten of ik iets gevonden heb. Grz |
|
|||
|
|||
Uitgelezen...
De airbagstoring is eruit. De kilometerstand..ongewijzigd. Geen afwijkingen of bijzonderheden gevonden. Toch heeft die computer een opdonder gehad van iets... |
|
||||
|
||||
Zekeringenhouder op de accu wil nog wel eens verbranden.
|
|||
|
|||
Thanks.
Vandaag ga ik alles nog eens nalopen. Dynamo, zekeringhouder etc. Nu alleen nog de teller terug laten zetten. Want die 9 ton irriteert me mateloos. |
|
||||
|
||||
Gebruikt in een autotrack spotje?
|
|
|||
|
|||
Alle elektronica is nagelopen.
Niets gevonden..van zekeringen, de airbagstekkers tot de accu. De auto is uitgelezen voor de zoveelste keer. Alle storingen nagelopen en gereset. De kilometerstand is weer netjes terug gezet naar de originele stand door Car Software Tuning. Dus een spookstoring...alles werkt zoals het hoort. |