|
|||
|
|||
golf mk2 low budget
Gezocht winterhok golf mk2.
Liefst met apk uiterlijke staat niet echt van belang. Heb evt een belastingvrije polo fox in te ruilen met verse apk. Bied maar aan.
|
||||
|
||||
1990 mk2 GTI met apk t/m mei...koppeling slipt wat, carrosserie heeft werk nodig maar blokje loopt ontzettend netjes. Zie verkooptopic: http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=106094
Verkoopprijs onderhandelbaar. Had 'm zelf ook voor de winter gekocht maar heb nu een ander aanbod liggen wat ik niet kan laten lopen. |
|
|||
|
|||
golf 2 in mat zwarte struktuur gepoten met compressor.
nieuwe apk alleen kachel radiateur is lek deze is nu afgedopt. zit vr6 interieur in van een mk3 400,- |
|
||||
|
||||
mijn gti 8v uit 91 mag weg voor 750
|
|||
|
|||
--------------------------------------------------------------------------------
hallo ik heb nog een rode MK2. -bj 1992 (een van de laatste ) -KM 145000 echte -APK november 2013 (net nieuw) -dunne bumpers -3 deurs -portier LI onder beetje roest -beetje roest net boven de uitlaat uitsparing -klein deukje RE achter stel allemaal niet veel voor, auto heb ik overgenomen van een klant van onze garage. zijn moeder is helaas overleden. de vrouw was al wat ouder,en ree niet vaak meer in de MK2 wou de auto gebruiken voor deze winter,alleen wil toch de winter ook wat sneller door (toch GTI) prijs is wel 850 euro m.v.g arjanostyle |