|
||||
|
||||
ABS pomp Golf 3 Remleidingen
Hallo mensen,
Ik ben nieuw hier op het forum maar ik val ook direct met de deur in huis. Ik heb een ABS/hoofdrem pomp (merk ATE) van Golf 3 VR6 Synchro alle remleidingen er af gehaald en leidingen vervangen en het hele zooitje schoon gemaakt... Ik had wel op de aansluit punten van de leidingen de locatie geschreven (LV, RV, LA, RA) maar door TE intensief reinigen is het niet meer leesbaar. Kan iemand mij een foto sturen met daarbij welke aansluit nippel naar welk wiel moet? Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Of heb jij een ander type ABS pomp? Deze heb ik tot nu toe op al mijn golfjes gehad.
|
||||
|
||||
Ja ik heb dus een andere pomp, zie foto.
Zo ziet de pomp er uit Last edited by Beasty Boy : 13-10-2012 at 07:43. |
|
||||
|
||||
Dan zal ik die even opzoeken, ik post 'm zo
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Helemaal top Swen nu kan ik weer verder knutselen aan mn Jetta mk2 VR6 Synchro. Projectje waar ik al een tijd mee bezig ben. Later zal ik alle fotos plaatsen op dit forum
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dit vraagt niet om foto's, dit SCHREEUWD om foto's |
|
||||
|
||||
Quote:
Foto's heb ik wel verdiend na mij hulp
|
||||
|
||||
Nou, hier dan een tipje van de sluier..
Last edited by Beasty Boy : 13-10-2012 at 07:43. |
|
||||
|
||||
Ga je nog een project pagina aanmaken?
Dit ziet er veelbelovend uit
|
||||
|
||||
Gaat wel gebeuren maar dat doe ik wel in een later stadium van de bouw... Het probleem is dat ik weinig tijd over heb voor het bouwen en de gebruikers van dit forum niet te lang wil laten wachten tot de volgende foto's. Maar voor de ongeduldigen onder ons... www.myhomematrix.nl/jetta
Last edited by Beasty Boy : 08-11-2012 at 18:41. |