|
|||
|
|||
golf 1 LX 1.1L '83 nieuwe APK
leuke golf 1 LX met 1100cc motor
nieuwe APK tot 24 september 2013 origineel nederlands kenteken schroefset half jaar oud (kan nog lager of hoger) rijdt comfortabel Atiwe 7x13 Et 3 velgen rondom met goede 175 50 dunlop banden (rondom 6-7 mm profiel) motor is vervangen compleet met nieuwe koppakking, nieuwe waterpomp en distributieriem nieuwe thermostaat nieuwe remblokken voor nieuwe fuseekogel voor nieuwe wiellagers achter mooie harde auto zie foto's bij interesse bellen of mailen graag meer foto's via de mail tel 0623487492 vraagprijs 1950 euro auto staat in Haaksbergen Last edited by sniksnak : 10-10-2012 at 18:20. |
|
||||
|
||||
locatie verplicht
|
|||
|
|||
hoe zit je met inruil??
|
|||
|
|||
Quote:
Dat ligt er aan wat je in wilt ruilen. |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Welkom.
Volgens mij wel eens zien rijden in Haaksbergen. Wel een net ding zo te zien.
|
|||
|
|||
Quote:
Heb ooit een golf 3 gti gehad en daar had ik niet het goeie gevoel bij , dus helaas geen interesse in een golf 3 inruil. |
|
||||
|
||||
ben elke dag in haaksbergen maar ken de auto niet
|
||||
|
||||
kom elke dag in haaksbergen ma ken em niet
|
|||
|
|||
Quote:
jij rijdt toch met die matzwarte of niet? Kevin zeker? Zag je laatst rijden bij Hulshof toch? Rij normaal zelf met een kadett C, dus dit was even wat anders . Groet'n Barry |