#1
|
||||
|
||||
project mk2 vr6
Hallo ik ben Jan-Willem ik ben nu bezig met een project.
Heb pas geleden een golf 2 gt 1.8 8v gekocht uit 1991. Nu heb ik pas ook een corrado vr6 2.9 gekocht. Dat blok heb ik der al uitgehaald en de kabelboom en subframe. Zo was hij toen ik um kocht. Nog een paar foto's van de corrado toen ik um kocht. Weet iemand welke brandstoppomp je moet hebben als je een vr6 der in gaat hangen. Want ik wil um van de week ff laten draaien dan weet ik dat hij ut doet. En dan gaat het blok uit elkaar. Alles vervangen andere nokkeassen vliegwiel enzo. |
#2
|
||||
|
||||
Golf 3 vr6 of misschien de corrado vr6 brandstof tank inclusief pomp
__________________
my car history: ford escort rs, audi a3, bmw e30 3serie cabrio, polo 6n full option, bmw e39 5serie sedan, golf mk3 gti 5deurs en nu mijn mk2 gti oldtimer |
#3
|
||||
|
||||
Je kan de tank met vlotter en pomp van een Golf 3 1 op 1 overzetten, zo zit het bij mij ook
|
#4
|
|||
|
|||
gaaf jw!
Deze ga ik volgen. Nog bedankt voor het helpen met de open-air |
#5
|
|||
|
|||
Even kijken of je aansluiting dezelfde diameter heeft van de pomp in de tank.
Ik had mijne orgineel G60 gewoon daarop draaien dat ging goed dus hoefde de pomp niet te vervangen. Anders moet je een benzinetank van de G60 proberen als de aansluiting niet gelijk is aan je Corrado Vr6 benzinepomp. Succes.
__________________
Golf Rallye Golf 8 GTI Caddy 2.0TDI |
#6
|
||||
|
||||
Thanks voor de snelle reactie!!
Dan ga ik die maar eens op de kop tikken! De rest van de foto's komen nog. |
#7
|
||||
|
||||
als er een monopoint inzat kan het zijn dat je niets hoeft te veranderen.de eerste types werkten met dezelfde pompen als gti/g60 etc.ik zou het eerst proberen zo.
mooi project
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#8
|
||||
|
||||
Kom snel ff kijken bij je Jan Willempie
__________________
Daily: Bmw f30 320d Fun: Porsche Boxster S |
#9
|
|||
|
|||
Wullempie
Die van jou was idd wel een monopoint, alleen jammer dat de pomp t nie meer zo best deed. geinig rood golfje staat der trouwens achter die van jou :p Als je weer hulp nodig hebt hoor ik je wel e, en met de foto's ook haha. |
#10
|
||||
|
||||
Kan iemand mij helpen!! Ik ben geen ster in elektrischiteit.
Heb vorige week me blok der in gehangen en me kabelboom der in alles aangesloten. knipperlicht claxon en de verlichting werkt. Maar krijg geen stroom op me pomp. Ben al aan het doormeten geweest maar kom der niet echt uit. Iemand misschien een idee?? |
#11
|
||||
|
||||
he neeffie
Kijk eens op onderstaand, misschien kun je daar eea terugvinden http://mk2vr6.com/board/viewtopic.php?f=12&t=7831 |
#12
|
||||
|
||||
Opvoerpomp en pomp onder de auto kun je het beste van een Golf 2 GTI nemen, dan hoef je bv niet de tank te wisselen.
Maar probleem zal nu je bedrading zijn, is meestal het geval na een ombouw. Vonkt hij wel ? welke relai's zitten in de zekeringkast ? |
#13
|
||||
|
||||
Jumper 30-30b?
__________________
History Vw Jetta 1.8 '88 Vw Corrado g60 '89 Vw Golf mk3 1.8 '92 Vw Golf mk3 Vr6 '94 Vw Caddy 1 1.6d '90 Huidig Vw golf mk2 2.8 '91 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=99464 |
#14
|
||||
|
||||
thanks voor jullie reacties .
Ik heb de zekeringkast van de corrado over gezet. Maar heb wel gewoon me orgi binnekabelboom. dus de relais is niks aan verandert. |
#15
|
||||
|
||||
Vonkt hij wel ?
En heb je de losse stekkers achter de zekeringkast ook aangesloten ? Niet elke hoeft aangesloten te worden, maar wel een aantal. |
#16
|
||||
|
||||
Welke pomp heb je nu?
Start onderbreker?
__________________
History Vw Jetta 1.8 '88 Vw Corrado g60 '89 Vw Golf mk3 1.8 '92 Vw Golf mk3 Vr6 '94 Vw Caddy 1 1.6d '90 Huidig Vw golf mk2 2.8 '91 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=99464 Last edited by rondekker1983 : 17-03-2013 at 23:09. |
#17
|
||||
|
||||
Ik heb nu pomp van een corrado vr6 en dan de tank van een corrado g60.
Zo n grote witte die 4 bar geeft. Maar heb niet alles aangesloten maar wel grotendeels. Ik zal der vanavond is een foto van maken welke ik wel heb aangesloten. Ik ga vanavond eens kijken of hij vonkt. Maar hoorde me pomp niet aan gaan. Dus heb ik eerst daar naar gekeken. Last edited by golf mk1 vr6 : 18-03-2013 at 17:15. |
#18
|
||||
|
||||
Als je de pomp van een vr6 hebt moet je als goed is ook de bedrading van die pomp hebben. Ik heb mijne vanaf de zekeringkast uit de kabelboom van de donorauto gehaald en bind hem straks bij mijn eigen kabelboom.
Zijn als het goed is vier draadjes.
__________________
History Vw Jetta 1.8 '88 Vw Corrado g60 '89 Vw Golf mk3 1.8 '92 Vw Golf mk3 Vr6 '94 Vw Caddy 1 1.6d '90 Huidig Vw golf mk2 2.8 '91 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=99464 |
#19
|
||||
|
||||
Ik heb alleen de stekker over gesoldeerd.
Die was iets breder dan me orgi stekker. En aan me orgi stekker zaten ook 4 draden. En de rest van me binne kabelboom is orgi. |
#20
|
||||
|
||||
Er is leven in de brouwerij!!!
Je had gelijk niet alles van die stekkers moest aangesloten worden. En der zaten nog een paar stekkers verkeerd! Na lang doormeten ben ik er gelukkig achter. Thanks voor de tip!! |