#1
|
|||
|
|||
golf 3 g60 megasquirt
Ik ben dus mischien van plan om mijn golf 3 g60 op megasquirt te laten draaien, alleen heb ik hier een aantal vragen over.
- waar kan ik geschikt aan een set komen. -wat moet er kwa kabelboom oa aangepast worden en zijn hier ook schema's voor te verkrijgen? -moet er nog meer aangepast worden behalve de kabelboom. -en als laatste de voor en nadelen van megasquirt. alvast bedankt Rene,
__________________
Winter project: Golf 3 G60! |
#2
|
||||
|
||||
Wat is de reden waardoor je van digifant af wil??
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#3
|
||||
|
||||
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#4
|
||||
|
||||
inderdaad, kom volgende week zaterdag ook bij de motormanagement cursus! 6 oktober!
__________________
RIJD DUURZAAM, RIJD OLDTIMER! Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! '72 T2 singlecab '78 T2 doka '80 T3 singlecab '80 T3 singlecab Lupo 3L |
#5
|
|||
|
|||
de reden dat ik over wil stappen? is weer een nieuwe uitdaging voor de komende winter+ voor een perfecte afstelling/launch control etc.
@jeff heb jij ervaring met deze cursus? zoja is dit zowel voor beginners als pro's?
__________________
Winter project: Golf 3 G60! |
#6
|
||||
|
||||
Ik zou gewoon de digifant erop houden. Ik vind het een super degelijk systeem. starten --> lopen en betrouwbaar.
Mijn ervaring met programmeerbare systemen is dat het moeilijk goed lopend te krijgen is mits je er zelf niet heel veel verstand van hebt. en als je dit laat doen kost het je veel geld en tijd. Denk er om met zulke systemen dat als een motor te arm loopt in de hogere toeren hij zo stuk loopt. En ik zou eigenlijk ook niet echt weten hoeveel winst je er nu eigenlijk uit kunt halen. Andere chip is ook makkelijk te krijgen bij de digifant. dus genoeg mogelijkheden. G60 hoort in mijn ogen gwn op digifant. |
#7
|
|||
|
|||
kwa afstellen ga ik er zelf niet mee bezig ivm gebrek aan kennis, dat het een lastig klusje is om af te stellen dat heb ik vaker gelezen/gehoord. ik heb ergens een kennis die hier wel in thuis is dus mocht ik de stap nemen stelt deze persoon alles voor me af!
maar kwa draadboom is dit lastig om zelf te doen en zijn er bijvoorbeeld ook plug en play setjes voor te krijgen?
__________________
Winter project: Golf 3 G60! |
#9
|
|||
|
|||
Curcus is geen overbodige luxe worden alle dingen behandeld
Alleen het afstellen/schema's en dergelijke uitdagingen moet je zelf uitvinden Veel support krijg je niet maar is wel uit te komen Mocht je zo een boord kopen geef dit dan wel aan op welke krukas positie sensor je wil rijden Je ken namelijk een mooie pakken vanuit een polo alleen hiervoor dient het boord te worden aangepast Kan je eventueel wel vertellen welke condensatoren er dan uit moeten Verder is het verstandigst om de boom vollig nieuw te maken Het aanpassen van een digifant boom wordt een zootje Mij is het gelukt om het boord in te bouwen in een ecu van een g60 En denk aan een kosten van rond de 900 euro het blijft niet bij een printplaat alleen Met alle sensoren kabels connectoren |