|
|||
|
|||
Domi
Goeiendag allemaal.
De meesten van jullie kennen me nog wel Na 8maandjes afwezig te zijn geweest, besloten het roer om te gooien en goede dingen te gaan doen. Bepaalde dingen en personen (die op achtergrond meelezen )afgesloten en zal ook gesloten blijven We gaan met frisse moed weer rustig op dit forum aanwezig zijn. En het zal niet weer zoals voorheen gaan En laat ieder zijn eigen ding doen Dan komt het altijd goed. Respecteer andere personen en andermans auto,s ipv altijd alles af te kraken. Gr Domi Golf 1 GTI Pirelli W65 2E 2.0i 8V motor van Golf 3 GTI Korte 7G versnellingsbak Scherpere nokkenas RVS Groep A uitlaat systeem met spghettie spruitstuk Schroefset ATS-Cup met 195-45-15 bandjes Exterieur origineel uiterlijk Interieur Origineel Mijn tweeling-dochters aan het auto wassen Onze daily Bora TDI 110pk met slechts 327dkm En rijdt als een zonnetje en nog steeds 1 op 19 a 20 Mijn dagelijkse werk-bus waar ik in zit Last edited by Domi : 23-09-2012 at 16:59. |
|
|||
|
|||
Thanks Johan
|
|
||||
|
||||
positief
blijft een nette 1, dacht alleen dat er een G60 in lag? of was je daar mee bezig
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
welkom...'terug'
hele mooie Pirelli,lijkt sprekend op die van Corne Smit (GTI club Holland) zal ook wel een stuk fijner en beschaafder rijden dan met een DX..eigenlijk het beste van beide wereld een oudere tijdloze look met moderne techniek zoiets ga ik ook mee aan de slag.. |
|
|||
|
|||
Corne smit ken ik wel. Wij hebben ooit eens een fotoshootje gedaan bij een meeting in 2004 nieuwegein.
Twin-shoot ;- |
|
|||
|
|||
ziet er goed uit!
Meer fototjes zou wel mogen............ |
|
||||
|
||||
Welkom terug kerel.. wat geweest is is geweest!
|
|||
|
|||
Thanks Arnaud
Quote:
Ik zal wel even wat meer in de beginpost zetten. |
|
||||
|
||||
Welkom
|
|
|||
|
|||
Quote:
Jonguuhhhhhhh!!!!!!!! |
|
|||
|
|||
. nu op naar betere tijden . laat ze maar lezen
|
|
||||
|
||||
welkom terug domi
|
||||
|
||||
welkom terug..
|
||||
|
||||
Blijft een vette bak, die Pirelli!
Zo'n bus zou me ook wel van pas komen trouwens, ook maar eens met de baas praten |
|
||||
|
||||
Dank voor het warme welkom in de groep heren
Quote:
Idd Alberto, Ik lach er elke dag weer steeds harder om Quote:
Thanks Gerben Quote:
Quote:
Thanks Eibert Last edited by Domi : 23-09-2012 at 15:54. |
|
||||