|
||||
|
||||
compleet gereviseerde G60 motor
ik biedt aan een compleet gereviseerde G60 motor met de motorcode PG.Bij de revisie is daadwerkelijk nergens op bezuinigd en is de motor van top tot t een grondig beetgepakt.Bij aankoop van de motor krijg je ook netjes een jaar garantie op de motor. Inbouw in golf G60 of corrado G60 is ook mogelijk. Het volgende is aan de motor gedaan; geboord en gehoond tot 2e overmaat mahle zuigers drijfstangen nagemeten en gesunt krukas nagemeten en loopvlakken gepolijst nieuwe oliepomp nieuwe waterpomp alle keerringen vervangen alle pakkingen vervangen alle lagers zijn vervangen stalen koppakking nieuwe carterpan nieuwe oliesproeiers + boutjes onderblok geborsteld en opnieuw in de lak alle alu. delen geglaspareld Grijze injectoren (ultrasoon gereinigd en getest) Distributie compleet nieuw distributiekappen nieuw nieuwe spanrollen voor multiriem dynamo nagekeken,lagers en spanningregelaar vervangen nieuwe kleppen nieuwe geleiders kleppen in andere hoek geslepen (betere flow) nieuwe klepstoters Nieuwe schrick nokkenas (a-symetrisch 268/276) nieuwe halgever nieuwe verdeelkap,rotor en bougiekabels nieuwe bosch W6DPO bougies nieuwe warmtewisselaar nieuw oliefilter nieuwe pingelsensor nieuwe waterflenzen nieuwe omloopbuis nieuwe waterslangen alle bouten en moeren nieuw kortom,deze motor is zowel in als uitwendig helemaal nieuw.Meer foto's zijn via mail bij mij op te vragen. De prijs zoals ik de motor aanbiedt,is 4800 euro. Ik ben telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 18.00uur en 21.30uur en anders overdag in het weekend Last edited by Ruud 16V-G60 : 14-09-2012 at 15:13. |
|
|||
|
|||
Prijs is zonder G-lader ?
|
|
|||
|
|||
Delen niet geanodiseerd zoals in fabriek?
|
|
||||
|
||||
prijs is incl. g-laderrevisie van eigen lader.
In de fabriek werd er niets geanodiseerd hoor,het alu. komt dan zo uit de zandmallen |
|
||||
|
||||
uppie
|