|
|||
|
|||
diverse golf mk2 onderdelen
te koop,
* deuren links en rechts, donkerblauw, kaal, geen roest. €35 *compleet kachelsysteem inc. aanjager.€25 *MFA hendels €15 *brandstofpomp (onder de auto) gti 8v €30 *brandstofopvoerpomp/vlotter gti 8v €15 *cleane achterklep donkerblauw. lak niet mooi,geen deuken/roest. inc. elec. opener,raam en origineel spoilertje. €50 *zwarte hella achterlichtunits helemaal zwart en met keurmerk €20 *klein interieur spul €divers *vloerbekleding, zwart. wel gebruikt maar geen gaten e.d. €15 *wielbogen set, inc. zijlijsten. geen G60! niet stuk. wel opnieuw zwart maken. €50 alles MOET weg i.v.m. ruimte. voor foto's stuur maar een mailtje naar: tmarq@hotmail.nl mvg jeffrey |
|
|||
|
|||
Deuren van het oude of nieuwe MK2 type?
|
|||
|
|||
Quote:
nieuwe type, zonder spijltje. |
|
||||
|
||||
Wil je de hella achterlichten ook verzenden?
Woon namelijk vlakbij Maastricht en dat wordt wat ver
|
|||
|
|||
lijsten set en wielbogen zijn dat dikke?
|
|
|||
|
|||
Zijn de deuren uni kleur blauw? Ik ben namelijk opzoek naar een linkervoordeur voor mijn golf 2. Heb je toevallig een foto?
|
|
|||
|
|||
Quote:
het zijn de gewone gti wielbogen (geen G60) en de dikke zijlijsten. gr. jeffrey |
|
|||
|
|||
Quote:
verzenden is geen probleem. verzendkosten uiteraard voor de koper. maasticht is idd wat ver om te halen gr jeffrey |
|
|||
|
|||
Quote:
heb ik van jou toevallig een mailtje gekregen over de deur? deur is volgens mij midnightblue pearleffect. of moonlightblue pearleffect. nummer weet ik niet. mvg jeffrey Last edited by jeffrey-16v : 10-09-2012 at 19:00. |
|
|||
|
|||
allen sorry voor de late reactie....
|
|
|||
|
|||
Ja klopt ik heb gister avond een mailtje gestuurd! ik kon alleen de bestanden niet openen en heb daarom nog een mailtje gestuurd of je ze misschien in een jpeg. bestand kon zetten. maar is dit een metellic lak kleur? heb namelijk even gegoogled maar kwam op alleen maar metellic lakken uit en dat heeft mijn golf niet. ben namelijk opzoek naar een maritim blue kleur deur.
Last edited by tiess : 11-09-2012 at 09:12. |
|
|||
|
|||
Quote:
deuren zijn inderdaad metallic. wil je nog foto's? mvg jeffrey |
|
|||
|
|||
Nee dan heb ik helaas geen interesse! Bedankt voor de moeite!
|