|
|||
|
|||
Beyma of soundstream
Voor de kenners onder ons.
Heb 2 versterkers voor mijn neus liggen. Ik mag er 1tje van houden de andere moet maandag terug. 1 Beyma VR-250 (VR+ xtreme) 2 soundstream rubicon lil' wonder (verder weinig op terug te vinden) beide gewoon stereo. welke kan ik hier het beste van houden? kost me een pilsje, goedkoper kan haast niet.
|
|||
|
|||
Is hier echt niemand die hier iets meer over kan vertellen?
Ben zelf redelijk leek in ICE, laat staan dat ik iets van de bovenvernoemde merken ken.
|
||||
|
||||
Even aan Jettaracing vragen, die is wel thuis in audio
|
|
||||
|
||||
Soundstream is qua kwaliteit veel beter als de ander,alleen is het een oud model.
Weet niet wat de specs zijn van beide en wat jou beter uitkomt qua setup. Ik draai gedeeltelijk met soundstream,en mijn broertje heeft bijna heel zijn audio van soundstream,beide ook dik tevreden. Het andere merk komt mij totaal niet bekent voor terwijl ik toch veel onbekende merken kan.
|
|||
|
|||
Heb in het verleden veel met Soundstream gedraaid en ik vond het geweldige versterkers. Beyma is in de disco wereld wel bekend en moet zeggen dat de speakers geweldig klinken..
|