|
|||
|
|||
Rotiform Nue's 17inch (Mag een slotje op)
Bij deze gaan mijn Rotiform Nue's de bingo in.
Ze worden verkocht zonder banden Specs: - 17inch - 4x100 - ET30 (4x) - 8J (4x) - Naafgat: 57.1mm Velgen zijn recht, geen borduurschade (buiten hier en daar een klein tikske in de rand), zijn zoals nieuw. 3maand terug vers gemaakt in Amerika en laten afkomen. (Worden verkocht in de originele dozen, met velgrandbeschermers + behorende centreerringen) Zolang ze niet verkocht zijn, blijven ze onder auto. Prijs: 1100euro (Prijs licht bespreekbaar) Locatie: Alken (30min over de grens bij Maastricht) Last edited by Voske89 : 25-10-2012 at 21:57. |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
Hup
PRICEDROP: 1000euro |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
bump
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
deze auto stond ook op mivw?
donders mooie velgen heb er lang naar staan kijken. doe je ook aan inruil 17'' velgen? |
|
|||
|
|||
Quote:
Stond inderdaad op MIVW: Doe niet onmiddellijk aan inruil eigelijk, maar wat heb je in de aanbieding? Last edited by Voske89 : 04-10-2012 at 14:46. |
|
|||
|
|||
Wil niet dom doen hoor, maar die velgen kun je nieuw krijgen voor 999,- euro bij carfantasy.nl
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dan moet gij ze daar gaan halen hè vriend Mijn velgen zijn z.g.a.n., kan zijn dat je daar enkele weken moet wachten bij 'carfantasy', omdat ze niet op stock zijn, mijn zijn direct beschikbaar en daarvoor betaald ge dezelfde prijs Als gij geen interesse hebt om deze velgen te kopen, hoeft ge niet te reageren Al wil ik 3000euro voor deze velgen, da is toch mijn zaak Last edited by Voske89 : 04-10-2012 at 19:19. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat klopt, heb je helemaal gelijk in Succes met de verkoop |
|
|||
|
|||
up
|