|
|||
|
|||
Sebring middendemper
Hey,
Ik vroeg me af of je wat meer geluid krijgt als je een volledig originele uitlaat voorziet van een sebring middendemper en of dit ok is voor de keuring. Heb geen zin om heel de boel telkens te veranderen dusja... Het is voor een 1.3 dus een leuk geluidje zou wel leuk zijn, maar ik wil ook niet overdrijven natuurlijk
|
|||
|
|||
Geluid zal denk ik maar een fractie meer zijn, voor APK is dit geen probleem (zolang deze maar gas dicht is)
|
|||
|
|||
ik heb bij mijn 1.3 een 50mm rvs uitlaat vanaf de kat met alleen een einddemper eronder zitten en die maakt wel meer geluid en iets zwaarder maar toch nog redelijk stil verders.
|
|
|||
|
|||
Heb nog een leuk systeem liggen vanaf de flens van de kat. Dus katvervanger, middendemper ( 16v ) en einddemper ( powersprint ) is wel zelf gemaakt, dus bestaat uit meerdere delen. Maar opzich niks mis mee. Is zo plug en play op een mk2 met Nz motor, weet niet welke je hebt? voor € 50 is deze van jouw. Klinkt lekker, maar niet overdreven. Is van voor tot achter 54mm.