|
||||
|
||||
DaveMk2
Hallo allemaal,
Hierbij wil ik me even voorstellen: mijn naam is Dave, 34 en sinds november 2011 in het bezit van een witte Golf Mk2 1.6 GL automaat uit 1988. Bij aankoop stond er 106.000 km op de teller en was de Golf in zo goed als originele staat, met trim-line striping en al Plan is om de wagen eerst helemaal technisch in orde te krijgen en dan te verlagen dmv schroefset. Mooie wielen met platte bandjes eronder en zo veel mogelijk OEM voor de rest. Tot nu toe enkele kleine aanpassinkjes/onderhoud: *Nieuw motorkapslot (noodgedwongen, oude veertje brak) *Nieuwe grill *Zwart VW-logo in de grill *Striping verwijderd (iemand nog tips voor het netjes krijgen van het plaatwerk?) *Zijknippers vervangen voor Wolfsburg-embleempjes *Donkere Hella-achterlichtunits *Kunststof lijsten en bumpers opgepoetst *Green inlegfilter Nu heb ik ook een mooie handremkap gescoord (Onderdeelnummer 191863339), maar krijg met geen mogelijkheid dat ding bevestigd. Iemand tips? Foto`s zullen morgen volgen! |
|
||||
|
||||
Welkom hier, plannen klinken goed enne... Wit is de shit!!
|
|
||||
|
||||
welkom.
voor de striping: fohn erbij beetje warm maken niet te ,en de stikker aantrekken dus niet over de kop trekken klinkt mischien vreemd maar probeer het maar je zult zien dat er dan minder lijmresten achter blijven |
|
||||
|
||||
Zoals beloofd hierbij foto`s!
Bij aankoop: Inbouw nieuw motorkapslot: Nieuwe achterlichtjes: More pix soon! |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit! Omlaag met dat ding! enne Welkom
|