|
|||
|
|||
R32 Mk4 wielen
Zijn de R32 wielen er soms in 2 verschillende soorten?
Zit wel eens te neuzen op bepaalde sites en dan kom ik ze tegen terwijl ze allebei beweren dat het OE is? volg het niet helemaal meer! ik weet iig dat er Aristo's zijn maar de andere weet ik niet!
|
||||
|
||||
Fotows!
|
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb ze nog niet kerel, als je dat denkt! was het maar zo'n feest!
|
||||
|
||||
Hmm... Ik ken ook alleen de Aristo's. De enige wielen die ik tegen kwam als ik op R32 zocht waren die van een mk5, maar die zijn lelijk
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb net nog zitten zoeken en kwam uit op zowel OZ als Ronal alleen van de Ronals zijn de harten anders! En ja.... de Mk5 R32 wielen zijn idd lelijk, althans niet mijn smaak!
|
||||
|
||||
Ik weet dat er twee fabrikanten zijn, maar niet dat die wielen van elkaar verschillen...
Quote:
Oh ja...
|
|||
|
|||
Dat dit replica's zijn, zien er echt super uit zeg!
oh ja.... ruilen!
|
|||
|
|||
OZ Aristo zijn op de eerste R32 gemonteerd, later zijn ze overgegaan op Ronal voor IV R32.
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx! Replica's met een beetje tlc. Nimbus Grey van een Audi en originele naafkapjes en wielboutafdekkapjes. Ruilen? Euh, nee Vind Santa Monica's nog steeds super, maar 17" te klein.
|
|||
|
|||
Quote:
mmh jammer! Quote:
Dus de Aristo's zijn alleen maar op de eerste types R32 Mk4 gegaan en de latere Mk4's hebben dus Ronals!
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt....je kunt het verschil zien aan de kleur "zilver". OZ velgen zijn in mijn ogen mooier alleen veel slechter in kwaliteit lak.... |
|
|||
|
|||
OZ's zien er idd mooier uit, alleen de lakproblemen heb ik nog niet zo opgelet. De meeste die te koop staan zijn vaak nog wel netjes!