|
|||
|
|||
Polo Coupé zonder APK
Hierbij bied ik mijn polo coupé aan.
Omdat ik de dingen die gedaan moeten worden om hem weer APK gekeurd te krijgen niet zelf kan doen verkoop ik mijn polo. punten die gedaan moeten worden voor de APK: Uitlaat Flexibel deel 2 achterbanden Remslangen achter L+R Schokbreker links voor Fuseebout aandraaien Dit is voor mij niet rendabel omdat ik het niet zelf kan. Het is een leuke auto rijd perfect en zuinig. Motorisch is hij in goede staat rijd en schakelt perfect. Afgezien zijn leeftijd van 20 jaar, ziet hij er nog super uit. Een paar kleine plekjes maar dat heb je altijd als een auto deze leeftijd haalt. Voor de foto's moet ik jullie helaas verwijzen naar mijn speuders advertentie, want ze zijn een beetje groot als ik ze in deze advertentie zet. Klik hier voor de foto's Forum prijs: 100 euro hier is over te praten. Voor vragen kan je me bereiken op het forum of via de mail en telefoon: tom.cornelissen92@gmail.com 06-10473752 Last edited by phantom902 : 17-07-2012 at 19:53. |
|
||||
|
||||
link werkt niet
waar staat de auto?
|
|||
|
|||
Bij mij werkt de link wel.
|
|||
|
|||
In gelderland bij nijmegen, mocht je intresse hebben moet je snel reageren donderdag wordt de auto ingerolen als sloop auto.
|