|
|||
|
|||
Golf 5 front
Ey
Dit type front zit er nu op de Golf 5: En dit front moet er eigenlijk op: Maar heb je daarvoor ook het front dus nodig die de radiateur en de bumper etc vast houd? En weet iemand of die verschillen groot zijn met dat front of dat die minimaal zijn? |
|
||||
|
||||
lijkt er op dat t alleen een andere bumper is
|
||||
|
||||
Dat is een gti/gt bumper. kun je zo vervangen zonder enige aanpassingen.
je kan ook nog kiezen voor de gt roosters en grill of van een gti. alleen r32 is weer een andere bumper.
|
||||
|
||||
Quote:
het mes erin! Tegenwoordig ben je orgineler met je orginele bumpers met verlaging en wielen dan gti ombouw
|
|||
|
|||
Quote:
Hoe bedoel je? Als je diezelfde bumper koopt met gril, is het dus gewoon in 1 keer klaar? Geen front modificatie nodig dus, alleen puur de bumpers. |
|
||||
|
||||
Nee want front is anders bij auto's met gti/gt/jetta bumper. Met front bedoel ik dan het plastic huis achter de bumper.
Dus je zult iets van plastic moeten weg halen, maar passend is het zeker wel te krijgen maar niet zonder aanpassingen. Dit is natuurlijk alleen als je van ''gewone'' bumper wil ombouwen naar gti/gt/jetta bumper zoals jij wilt. |
|
||||
|
||||
Ps. je hoeft bij de bumper niets aan te passen alleen bij het front, dit komt omdat de grill hoger is bij een standaard bumper, dan past de gti/gt/jetta bumper niet omdat deze lager uit valt ter hoogte van de grill.
|
|
|||
|
|||
En kun jij mij ook vertellen of dit grote hoeken zijn die je van het front moet zagen? Of is het beter om een origineel front te regelen, en dan de boel vervolgens over te zetten?
Moet natuurlijk wel netjes worden, en het liefst alsof het origineel is. |
|
|||
|
|||
Ok duidelijk. Dan moet ik er dus achter zien te komen of de radiateurs het zelfde zijn.
Het front wordt er dan toch compleet voor weg gehaald ben ik bang om het goed af te werken. Zal het eens gaan overwegen wat te doen. |