|
||||
|
||||
lowbudget airride
hallo ik wil een airride systeem hebben!
maar ik heb weinig geld |
|
||||
|
||||
dan moet je niet aan beginnen
|
|
||||
|
||||
Tip:
|
||||
|
||||
ik ben afgelopen weekend bij ebru in vriezenveen geweest en heb het systeem eens goed bekeken
bij hem kost het 2000 euro incl. inbouwen vind ik toch veel geld |
|
||||
|
||||
heb al twee luchtbalgjes gekocht 80 euri p.st
olie vrije compressor 95 oude brandblusser (tank) 4 voorpoten(sloop) 30 4 elektr luchtkleppen"geleend van mijn werk" |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoop niet dat je met je MK1 met 120 tegen de grond slaat, ik zou het niet riskeren |
|
||||
|
||||
misschien een Citroen BX vering ombouwen voor onder je golfje, wel low-budget, maarja net zoals met remmen zou ik toch voor veiligheid gaan, niet dat je dalijk ineens haaks rechtsaf gaat op de snelweg.
|
||||
|
||||
Wij zijn ook ooit zo begonnen met uitzoeken en spullen verzamelen.
4 luchtkleppen, 4 balgen, luchttank, Waterafscheider, drukregelklep, nippels en slang, Achteraf werkte het voor geen meter ,de dempers die bss gebruikt zijn speciaal voor lucht vering en kan je niet krijgen. Wij zijn er maar mee gestopt want de kosten waren bijna meer dan 2200 euro ,en dan is 2000 niet veel geld ,je hebt dan ook garantie. Succes |
|
|||
|
|||
Soms moet je gewoon even doorsparen en als je het echt wilt hebben moet je er ook veel voor betalen
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
jajaa!weinig geld is wat anders dan zuinig!! |
|
|||
|
|||
Waarom wil je eigenlijk luchtrijd?
|
||||
|
||||
In veendam (groningen) zit ook een die het al vanaf 1050 euro doet is toch de helft. Je hebt dan niet zo'n extreem kitje maar de basis is er
zie http://www.marktplaats.nl/markt/aut...fo% 3D%26pv%3D |
|
||||
|
||||
de voorpoten zijn klaar voor de test
zo heb ik ze opgebouwd |
|
||||
|
||||
hey dat ziet er al goed uit nu ben ik wel benieuwd of het werkt, het ziet er zo wel profi uit meer fotos please ook op demper etc etc
|
||||
|
||||
voorpoten van een scirocco
de veersteun afgeslepen en zelf een steun gedraaid en gelast (tig lucht dicht) |
|
||||
|
||||
de flensen van de luchtbalgjes opgeboord en met loctite afgedicht
|
|
||||
|
||||
loctite
|
|
||||
|
||||
luchtbalgje met daarin de orginele monroe schokdemper
as-afdichting ertussen deksel ook weer tig gelast de orginele bovenplaat er weer op voor de veiligheid een klep ertussen gezet |
|
|||
|
|||
Goed bezig kerel!Hou ons op de hoogte en veel succes ermee.
|