|
|||
|
|||
Bumpers "cleanen", how to of waar?
Ik zou graag de voorbumper van mijn Cabrio netjes willen cleanen door de knipperlichten te verwijderen.
Voorbeeld: Wie weet een goed adres om te laten doen zonder dat het elk jaar opnieuw hermaakt moet worden. Ik geef liever iets meer uit zodat het goed is dan de prutser op de hoek voor paar tientjes. |
|
||||
|
||||
Is het dan niet makkelijker om gewoon een 'clean' voorbumper te kopen?
|
|||
|
|||
caprice customs die doet aan kunststoflassen. Ik heb mijn bumpers daar ook laten doen.
|
|
||||
|
||||
staat er volgens mij nog een op het forum te koop
|
||||
|
||||
Quote:
Is inderdaad een goed adres
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog een set liggen, voor en achterbumper. Waarbij de 'lijntjes' er ook uit zijn. In de voorbeeldfoto hierboven zit (op de voorbumper iig) de lijn er nog in.
De bumpers zijn dichtgemaakt dmv plastic lassen. |
|
||||
|
||||
Even off topic, heeft die auto in het begin van het topic nu z'n spiegels ingekort? Zijn wel mk3 spiegels zo te zien toch
|
|||
|
|||
Heeft idd ingekorte Mk3 spiegels.
En de voorbumper waar die mee rijdt is een cleane US zonder sml's.
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je er ook een foto/prijs bij? |
|
|||
|
|||
Quote:
had er ene gezien hier inderdaad, ook een bod op gedaan maar word niet op gereageerd. Dan zoekt men verder he |
|
||||
|
||||
Is toch duidelijk op gereageerd..
|
|||
|
|||
Quote:
Hoi, Ik heb ze hier op het forum staan, alleen de foto's doen het niet. Daarom moet ik ze even vanaf de camera uploaden, dit kan ik straks na het werk doen! Mijn vraagprijs is 250,- |
|
|||
|
|||
Je mag ze ook mailen naar info@dubforceunited.net (tav Maurice)
|
|
|||
|
|||
Quote:
Foto's zijn naar het mailadres verstuurd. |
|
|||
|
|||
heb je een reply gestuurd