|
|||
|
|||
Golf MK1 1.5jb aut.
Heb via een kennis van mijn ouders een Golf MK1 uit 1983 weten aan te
schaffen van de eerste eigenaar met origineel 41.000km op de klok. De dag dat ik hem op ging halen zag deze er echter niet uit als 41.000km maar eerder als 29 jaar oud. Zo kocht ik de auto. Ook maar een setje wielen op de kop getikt. Wou persee 16" zodat wanneer de auto flink verlaagd was deze wat hoger stond als op 15" . Het setje werd 16" zender stern. Het was een opknapsetje en dat heb ikk geweten. Velgen in de afbijt gezet + boutjes verwijderd/uitgeboord. Zo zagen ze er (niet) uit na de afbijt. Na veel schuren en zag de rand er al zo uit. Na een beetje "polijsten" zo(incl. rvs inbus): Heb de harten van de velgen zwart gespoten. De deksels ook zwart. Ben alleen nog op zoek naar een wolfsburg logo voor in de deksels waar normaal het zender plaatje zit. Hier voordat die verlaagd werd. Hierna erna met de velgen eromder(zonder deksels) Ook heb ik met het voorscherm meteen 2 frisse bumpertjes besteld. Aangezien de voorste schade had en de achterste een klein blutsje. Na het verwijderen alles grondig schoon gemaakt. Sparingen waar de bumper inkomt ook getectyleerd. Gelijk ook maar even de kassen meegenomen. Zelfde gedaan aan de voorzijde. Dit zijn mijn vorderingen tot nu toe. Ook heb ik nog een vollederen setje Porsche stoelen. De kleur is blauw en dat past nou net bij de binnenpanelen. Dit is het volgend project aamgezien er op de bestuurdersstoel geen bekleding meer op zit. Last edited by Paul S : 12-07-2012 at 00:23. |
|
||||
|
||||
Leuk ding!