|
||||
|
||||
Golf mk1 1.8 GTI org. NL 1983
Bij deze biednik mijn golf te koop aan omdat ik ga stoppen met deze hobby en
mijn huis ga verbouwen. Als eerste even wat gegevens van de auto: Vw golf mk 1 gti 1.8 dx motor Bj. 14-11-1983 orgineel nederlands Kmstand is 182.500 Apk is nog bijna een jaar geldig. De auto is wit en uitgerust met een kwartet set deze is in de kleur meegespoten. Verder zitten er 15 inch lenso bsx wielen onder met nangkang banden deze zijn nog in goede staat ook zijn de voor remblokken pas vervangen. Het interieur van de auto is niet origineel meer er zijn twee stoelen uit eengolf 2 gemonteerd de blauwe editions en achterin een rolkooi in de kleur van de auto. Verder zit er een momo sportstuur met snap-off naaf in en 4-punts gordels van schroth. De audio is netjes weggewerkt in de zijpanelen en de reservewielbak. De auto is verlaagd met een schroefset van fk en heeft veerpootbruggen voor en achter. Minpuntje van de auto is dat de versnellingsbak kraakt bij schakelen (vlot) naar de 3e versnelling. Er is eigenlijk te veel om op te noemen en zal dus ook vast wel wat vergeten zijn maar vragen zijn altijd welkom. Meer foto's volgen nog. Sinds vorige week spinnekop defect daarom de prijs van: 3000,- Last edited by Jeffg60 : 29-08-2012 at 19:10. |
|
||||
|
||||
Hoe lang heb je deze golf?
|
|
|||
|
|||
RDW zegt 50 dagen
|
|||
|
|||
uppie voor deze nette einser!
|
|
|||
|
|||
http://www.facebook.com/photo.php?f...&type=3&theater
ruilertje ?? kever is getaxeerd voor meer info pb me maar grtzz willem |
|
||||
|
||||
Up!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ist Das ein Mengenteiler-Spinnekop???? Defekt?Läuft der wagen nicht mehr? Teilgenommen: Bosch 0438120208 und VW 026133353 B Oder welche teilenummer Entschuldige bin Deutscher und kann nicht gut Niederländisch! |