|
||||
|
||||
Sub's new daily
|
|
||||
|
||||
Nice! Wat zijn de plannen?
|
||||
|
||||
Voorlopig niet zo veel, benzen eronder , kras eruit laten polijsten en auto in de lakverzegeling.
Zit ook nog een terugroep actie op van Audi en doe dan gelijk een beurtje.. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nette ride!
|
|||
|
|||
Hele mooie auto, en die benzen staan m super.
|
|
||||
|
||||
Mooie auto Dennis.
|
||||
|
||||
nice nice
|
||||
|
||||
Damn, wat een super gave Audi !!!
|
||||
|
||||
Vandaag naar Jan geweest voor een uitgebreide poetsbehandeling.
Op het programma stonden: -Polijsten Producten zijn van Gardx -Lakverzegeling -Velgenvezegeling -Ruitverzegeling -Leerbehandeling. Ook gelijk de koplampen gewetsand en gepolijst.. Alles is gelukt, en het resultaat mag er zeker wezen. Wel een drukke dag maar hij glimt als een dolle.. Thks Jan voor de gezelligheid en de hand en span diensten runk: Koplampen kunnen ook wel wat tlc gebruiken... Tijdens de eerste behandeling: Tweede laag: Na het uitpoetsen.. |
|
||||
|
||||
sik
|
|
||||
|
||||
Leuke nieuwe ride!
Het poetsbeurtje heeft m zeker goed gedaan |
|
||||
|
||||
Hele dikke auto dennis ! mooie vervanger voor de passat !
|
||||
|
||||
God wat glimt dat ding
|
|||
|
|||
Dik Dennis! Houd hem in ere
|
|
||||
|
||||
Mooie auto...!!
Heb je het resultaat van de koplampen ook op pic, ik moet het zelfde doen.
|
||||
|
||||
Nee geen closeup foto van, maar zijn weer als nieuw, op wat steenslag na dan..
|
|
||||
|
||||
ding glimt als een nieuwe nette wagen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
mooie auto hoor , heb zelf een rode gehad .
Enkelt de mercedes wielen vind ik niet echt mijn smaak. Bij ons op de zaak heb ik een hele set om de koplampen mee te doen , werkt super . Vergt veel tijd ( uurtje voor 2 lampen) maar dan heb je ook wel wat. |
|
||||
|
||||
Gister en vandaag druk geweest met de audio inbouwen.
Tijdelijk ff een kistje achterin, ik ben er nog niet uit waar ik hem precies ga maken. Klinkt alwel een stuk berter. Pluskabel onder het dash: Kistje in de koffer Omdat toch de achterbak eruit lag, gelijk al het leer en kinderzitje weer mooi in het leervet gezet. |