|
|||
|
|||
Bonhof
Hallo allemaal ik kom mij ook maar eens even voorstellen
Ik ben Gijs Bonhof en ben 27 jaar Ben in het bezit van een Golf mk4 1.4 16v uit 2001 Het 1 en ander is veranderd aan de Auto 1e wat er gebeurd is was Airrde 2e het R interieur 3e skirts 4e Lemans replica 19" 5e Rs4 winterset 18" Er is wel veel meer gebeurd maar dit is in grove lijnen wat het aan gebeurd is Mn golf op winter modus orgineele RS4 Naafkappen Last edited by Bonhof : 24-03-2013 at 17:00. |
|
||||
|
||||
echt wel een hele dikke vette bak man !
echt super zo met die air ride. en alles is meegespoten in kleur dat staat ook echt vet !
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks stannie Alles in kleur staat indd dik Het Airride systeem verveeld me geen moment echt verslavend |
|
||||
|
||||
Welkom op VF!
Als je de reclame wilt blijven maken voor je zaak die je nu maakt zou ik ff de mods contacten voor je topic op slot gaat
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zal het weg halen maar wat als er bagyard of Bss staat moet het dan ook weg? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Welke teks moet weg? Of welke foto ? Ik ben immers geen bedrijf geen KVK enzo puur hobby ik heb op mijn panneeltjes mijn naam gegraveerd omdat ik dat mooi vind en heb geen eigen zaak en doe dit puur voor de hobby Maar als iemand BSS of RASS poost word er geen drama van gemaakt terwijl dit wel echte merk namen zijn en dat van mij niet hoe zit dit.Of gaat het alleen om het aanbieden van? |
|
|||
|
|||
Heb Hans een mail gestuurd wacht op reactie hoe mijn topic mag blijven
|
|
||||
|
||||
Quote:
aangezien je geen kvk of bedrijf hebt kan je ook geen reclame maken... Dus denk dat het gewoon toegestaan is hoor Knappe auto trouwens! en van harte welkom op het forum. GR Dennis |
|
|||
|
|||
Quote:
Dankje Dennis Die gedachte heb ik ook ben benieuwd wat het oordeel word . |
|
||||
|
||||
Heej Gijs, zoals hierboven al wordt gemeld is het hobby en heb je geen kvk inschrijving. Wij zien er dan ook geen probleem in. Dikke Mk4! En natuurlijk welkom hier!
Hans
Last edited by VeeDubber : 22-07-2012 at 22:37. |
|
||||
|
||||
Mooie Golf 4 Gijs, zie hem vaak genoeg staan bij je werk Maar ook is leuk om hem nu van de binnenkant te zien ! Ben je nog van plan om iets aan de motor te doen of laat je het bij deze 1.4 ? Voor de rest echt nette auto !!
|
||||
|
||||
Strakke IV, de LeMans staan m super!
|
|
||||
|
||||
Dat interieur is super, rest van de auto ook trouwens
|
||||
|
||||
Mooie golf hoor, zo'n interieur wil ik ook nog eens in de 4!
Hoe zijn de rij eigenschappen van airride? Ben zelf schroefsets gewend. Last edited by EnVeeZee : 22-07-2012 at 22:07. |
|
|||
|
|||
Quote:
Jow Hans Gelukkig maar Ik zal hopelijk nog veel van mijn hobby werk laten zien |
|
|||
|
|||
Quote:
Dag renshoff Bedankt voor het compliment altijd leuk om te horen De motor tja das indd een discussie ik haal met deze motor 1 op 17 rijd elke dag 4 min ( ti's de moeite ) Heb heel veel schik van de 1.8 20vt motor al heel lang maar het verbruik is me te hoog je weet dat ik in een winkel werk en dat is geen vet pot maar wel donders leuk om te doen Maar er zijn plannen heb orgineele jubi skirts en orgineele jubi lip voor aan de voorzijde die konen dit jaar er wel op maar is geen datum voor geprikt . De rechter zijkant heeft nog al wat parkeerdeukjes en zal worden gerestyled. En daarna gespoten de hele zijkant van voorbumper naar achter toe . Tegen die tijd is de geld boom aardig leeg |
|
|||
|
|||
Quote:
Dankje dokter |
|
|||
|
|||
Quote:
Interieurtje zit super lekker en is zeer comfortabele , dankje |
|
|||
|
|||
Quote:
Interieurtje is een aanrader past en zit echt super Eigenschappen van Airride mmmm ik zelf vind een schroefset meer voor het hardere bochten werk en is het bij een steentje op de weg stugger dan een Airride set Airride kun je ook stugger krijgen door bv elke balg apparte klep aan te sluiten kleinere balgen kunnen bv de klap sneller absorbeeren Dan een sleve zal van de week even de verschillende balgen poosten |