![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bij deze bied ik mijn complete G60 motor aan.
De motor is helemaal compleet! G-Lader, Versnellingsbak, Kabelboom, Computer. Motor is lopend uit een corrado gehaald. Er zit een 70mm poelie op de G-Lader met een gechipte computer. Mijn vraagprijs is 550,- voor alles! Email= Gertjan_Schoonbeek@hotmail.com Telnr= 0630187911 ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() km stand? Laatste revisie glader? iets meer details is fijn, heb zeker intresse.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
kmstand was rond de 203000 geloof ik alleen kan het niet precies na vertellen rest van de auto is al weg, G lader revisie geen idee liep gewoon dus hij is goed. Ik had een complete corrado gekocht omdat ik zelf met deze motor wou gaan rijden maar de plannen zijn gewijzigd dus ik wil er weer van af. Op de distributie kap hebben ze 179000km geschreven dus toen is de distributie vervongen. |
|
||||
|
||||
![]() Waar is dit op te halen?
|
|||
|
|||
![]() Nieuw Weerdinge (Drenthe)
|
|
|||
|
|||
![]() Up
|
|
|||
|
|||
![]() Goedenavond, ik heb wil jouw g60 motor wel overnemen voor 550 euro.
Kunt je mij even berichten om iets af te spreken?, ik ben alleen pas as donderdag terug van vakantie, als je de motor voor mij kunt vasthouden is hij wat mij betreft verkocht. Ik hoor graag van je, mvg Peter |
|
|||
|
|||
![]() Ik had al eerder een pb gestuurd maar ik kreeg geen reactie dus dan maar even zo.
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb je een pb gestuurd!
|
|
|||
|
|||
![]() Wegens niet nakomen van afspraak weer te koop!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik wil hem best voor je reserveren mail of bel mij anders even want volgens mij werken de prive berichten hier op het forum ook niet altijd. Groetjes |
|
|||
|
|||
![]() volgens mij is hij al verkocht.
|