|
||||
|
||||
Golf mk1 1100 ´81 SPOTPRIJS
Beste Forumleden
Via deze weg bied ik de VW golf mk1 1100 uit '81 van mijn broer aan ivm aanschaf motor. Aangezien ikzelf al in het bezit ben van een Golf 1 uit '83 en een golf 1 cabrio uit '84 mag deze voor een spotprijs weg. Gegegevens: Merk: Volkwagen Type: Golf 1 Motorinhoud: 1100 CC Bouwjaar: 07-12-1981 (origineel nederlandse auto) Kilometerstand: Onbekend Prijs: € 500,- Waar: Delft APK: deze week verlopen Opties: Trekhaak Embleemloze grill Heldere koplampen nieuwe (originele achterlichten) Electrisch dakraam (Waterdicht) Chromen sierstrips rondom De golf 1 kan zo meegenomen worden voor € 500,- De golf 1 is rijdend en volledig werkend. Let op! goedkoper vind je ze niet, dus ben niet op zoek naar mensen die moeilijk gaan doen over de prijs. Optisch niet de mooiste, motorisch goed. Wil je de golf 1 met nieuwe APK dan laat ik hem keuren, en is de vraagprijs € 750,- Proefrit is mogelijk, ivm verlopen APK mag er alleen over het parkeerterrein gereden worden. De golf 1 kan met of zonder APK voor een meerprijs van €100,- gebracht worden binnen een straal van 150 kilometer vanaf Delft. LET OP! Nogmaals: "Bovengenoemde prijzen zijn VASTE prijzen en is niet onderhandelbaar". Wat je ziet is wat je koopt, geen geheimen, geen verassingen, geen garantie en zeker niet de mooiste golf 1. Geen reserveringen, wie het eerst betaald mag hem het eerst meenemen. Mijn gegevens: Melvin van Geest Ginkelmvg@hotmail.com 0683999254 tussen 09:00 en 23:00 Mailen / Sms-en / WhatsApp'en alles mag. Foto's:
|
|||
|
|||
Wat is de kleurcode van de Golf?
Je verkoopt em zeker niet in onderdelen? |
|
||||
|
||||
De Golf is zojuist verkocht, gelukkig wel aan een forumlid (uit groningen)