|
|||
|
|||
Polo 1f
Hé
ik ben juist trotse eigenaar geworde van een polo 1f bij deze zoek ik nog vele stukken. schroefkit/veren,grill,interieur alles want intressant is. en natuurlijk foto's van andere f1's als iemand mij kan uitlegge hoe ik foto's hier kan poste, zal ik dat met veel plezier doen. ps. voor de geintresseerde; heb juist men velgen binne late doen voor poedercoating en hoogglans polieren. (bbs mahle 13' 6j) deze komen in het knal oranje. volgende week kome de pics. bij deze sluit ik me met veel plezier aan in de vw wereld alvast bedankt jo |
|
||||
|
||||
Jo,
Leuk weer een polo liefhebber. Grilletjes van een 1f heb ik nog genoeg liggen. Voor foto`s kun je hier kijken of polo treffen En er is ook nog een clubje speciaal voor deze auto`s polo86c Veel plezier met je polo Gr Arno
|
||||
|
||||
Netjes!
Origineel schuifdak? mooi!
|
|||
|
|||
...
hey bedankt.
nu heb ik op die link geweest die je me doorstuurde, maar vind niet meteen wat je te koop hebt staan. en voor hoeveel. wat ik nodig heb is: -embleemloze grill -verlagingsveren achteraan -handschoenbakje -eventueel ander interieur alvast bedankt mvg jo nog even foto van de bbs'kes, die deze week klaar zijn. |
|
|||
|
|||
Quote:
bij mijn weten is dat origineel ja |
|
|||
|
|||
kwacht al 3 weke op men oldtimer plate!!!! oe is da mogelijk manne?
|
|
||||
|
||||
Als je die snel wil hebben ga je best naar de dienst zelf, het is wel een tijdje wachten maar dan heb je ze direct
(weet ik van een vriend die moest anders meer als 8 weken wachten op zijn platen)
|
|||
|
|||
tis in orde we kunne straks gaan rondknotse
en nu maar stukke bijéén zoeke toch bedankt nogmaals foto's van projectjes, altij welkom en zeker van motor compartimenten. |
|
|||
|
|||
hopa het eerste toureke zit erop.
max 90km/u. in de volle vierde versnelling :p maar wat een plezier om er mee te rijde. |
|
|||
|
|||
kan iemand me verder helpe met een site of adres waar ik ophangingsrubbers kan vinden voor de polo?
want dit is dus wel nodig en liefst zo'n volledig polyurethane setje. voor en achter. alvast bedankt! kan ni wachte volgende week zijn de bbs terug de foto's volgen nog |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik zie de foto's niet, of ligt het probleem bij mij ?
|
|||
|
|||
heb hier hetzelfde probleem idd
|
|
|||
|
|||
nee het probleem ligt bij mij,
maar heb geen id hoe dat komt. sta wel tussen de foto's van "gallery" bij de polo categorie |
|
|||
|
|||
[/IMG] |
|
|||
|
|||
antwerp vintage
[/IMG] twas wer nice!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Koop een setje veren met dempers. ZIjn te krijgen met goca attest. Veren afslijpen is levensgevaarlijk. Zo duur zijn die verlagingssetjes niet.
|
|||
|
|||
I know
toch bedankt. |