|
||||
|
||||
VW SCIROCCO SCALA 1.8 95pk 1989
Te koop VW SCIROCCO SCALA 1.8 95pk 1989
Kenmerken: Merk: Volkswagen Model: SCIROCCO SCALA Bouwjaar: 1989 KM stand: 310.xxx OPTIES: Boordcomputer MFA Bijrijdersstoel in hoogte verstelbaar Schuifkanteldak Achterruitenwisser Hoedenplank zonder gaten. Interieur is compleet, dashboard niet gescheurd Bijzonderheden: Origineel SCALA interieur ZONDER instapschade. 3e eigenaar Boekje + 2 sleutels 1 jaar oud schroefset TA Tecnics (+ uitgelijnd) K&N inlegfilter Powerrohr aanzuigbuis Spaghetti spruitstuk Gepolijste einddemper. Veerpootbrug voor en achter Zeldzame KAMEI booskijker JOM Sportstuur (niet op foto) Net een beurt gehad met nieuwe olie, filters en frisse APK. Geen roest harde, nette auto. Bij 276.000 is de distributieriem vervangen. De auto is vanaf 296.000 KM door mij aangeschaft. Alle originele onderdelen aanwezig. Minpunten: Schuifkanteldak kan alleen omhoog opengedraaid worden. Aandruifstanglager is soms licht hoorbaar maar met de auto is nog prima te rijden. Na lang stilstaan (paar weken) heeft de auto even de tijd nodig om op gang te komen maar daarna is het altijd starten lopen. Aan het einde van de straat is dit voorbij en gaat ie als een speer. Reden van verkoop is dat ik ivm vaderschap voor mijn kind van 8 maanden een praktischere auto nodig heb en geen hobby-auto. Ik hoop dat deze scirocco bij een liefhebber terecht komt. Auto wordt verkocht op stalen velgen met matige banden. Voor een meerprijs van 1000 Euro wordt de scirocco op SET Porsche C2 wielen met nieuwe banden + adapters verkocht. Vanwege de hoge KM stand is de vraagprijs: 1450 Euro of met Porsche velgen 2450 Euro of doe een goed bod. Voor vragen kunt u mailen of bellen. Mvg, L. Verhaag T: 06 - 24 28 24 34 Foto |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Up!
|
|
||||
|
||||
up!
|
|
|||
|
|||
bedoel je het druklager toevallig?? i.p.v drijfstanglager?
|
|
||||
|
||||
Verkocht Mag Op Slot
|