|
|||
|
|||
5x100 onderstel Golf 3
Van mijn project Golf 3 20vt:
Achteras kompleet, met NIEUWE schijven(5x100), blokken, lagers, Goodridge RVS slangen, ABS-sensoren en handremkabels(alles nieuw dus) EN zgan Golf 4 remklauwen. Fusees met aandrijfassen(in goede staat) met nieuwe ABS-sensoren. Foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=8HLKYOW6 (op de foto's zijn de schijven achter roestig, hebben nog nooit daadwerkelijk rem-actie gehad, dus alleen vliegroest) Vraagprijs: 350 euro Op te halen in Spijkenisse, GEEN verzending gr Niels evt bij over te nemen, 312mm Audi TT remset(54mm klauwen met ankers) met nieuwe schijven, blokken en Goodridge RVS remslangen. |
|
|||
|
|||
passen de fusee met aandrijfassen en de achteras op een Golf 3 1.6 basis onderstel zonder ABS
|
|
|||
|
|||
Achteras past zowiezo 100%, fusee met aandrijfassen durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen(mogelijk dat je ook de stuurstangen en draagarmen nodig hebt, die heb ik over een week ofzo beschikbaar).
Het zou wel zonde zijn om dit spul(wat MET ABS is) te monteren op een auto ZONDER ABS. Mocht je interesse erin hebben, ik heb over een week ook nog een ABS systeem, nieuw type(Teves mk2) liggen, kompleet met kabelboom ed... Dit mag ook erbij tegen meerprijs! Bij interesse, stuur me maar een PM-tje! gr Niels |
|
|||
|
|||
bedankt voor de info ik ga eerst even verder kijken.
ik pm je wel als ik ze van jou ga kopen |
|
|||
|
|||
Nog te koop
|
|
|||
|
|||
Even weer in het zicht plaatsen!