|
||||
|
||||
Verslag van de Golf meeting!! foto`s!!!
Zo, knal hier je foto`s / verslag neer van de golf meeting
|
||||
|
||||
Quote:
ja. jij hebt tijd genoeg om vast nieuwe topics voor ons te openen he! onze grote afwezige vriend rené!! je hebt weer wat gemist, maar ja andere verplichtingen he.. maar het was een leuke meeting met superweer. zal straks even een paar foto's plaatsen enkele bekenden van het forum "live"gezien.. oa bob en sabine, carbreaker de autosloper, en richard.. en deze vette gedropte T1 stond ook in lelystad, (Sabien's T1!!) Last edited by hajee : 24-04-2005 at 15:42. |
|
|||
|
|||
Ja was weer even leuk! Zijn niet te lang geweest maar toch alle bekenden weer even gesproken
Goede opkomst daar hoor mede door het goede weer en leuk om de retro/oldskool Golfjes tussen al het andere geweld te zien! :p Volgende keer ben ik er weer bij!
|
|||
|
|||
Jongens ik heb genoten samen met alle oosterlingen!!
Heen en terug reis vond ik wel erg gaaf!!!! Hier een paar foto's!!!!!!!!!!! Bedankt, Zippo/Tiefleger(rene) |
|
|||
|
|||
Foto's meeting lelystad
We hebben een aantal foto's geplaatst van de meeting
klik op de url voor 70 foto's http://www.mijnalbum.nl/Album=NRYKCBO4 zilvere auto van Wimpie en rechts (rieger) auto van Viz Leuke Golf Diesel ! hij ging aardig hard !!! reed met ons mee terug Last edited by Wim_pie : 24-04-2005 at 18:40. |
|
||||
|
||||
Quote:
he! dan kwamen jullie achter de kruising achter ons aan rijden het terrein op! |
|
|||
|
|||
@Hajee en Maarten mooie fotos mannen!
|
|||
|
|||
Pfew dat waren ook heeeele lekkere type 1's man!
Mooie fotos ook!
|
|||
|
|||
Whehehe dat zou best kunnen
staat jou auto ook op de foto ? onwijze gave autotjes man ! |
|
|||
|
|||
De mijne staat er idd geval bij (Atlaswitte met plank op het dak!) :p
|
||||
|
||||
Quote:
yep! mooie foto's btw.. |
|
||||
|
||||
hier ook wat foto's van mij
|
|
||||
|
||||
en kevintdi op zn leenauto die niet vooruit te branden was al met al een gezellige dag met mooi weer want we waren allemaal verbrand |
|
||||
|
||||
ik vond de kwaliteit van de meeste auto's zwaar ruk, niet mijn smaak in ieder geval. bij hajee in die hoek... dat waren mooie types 1.
|
||||
|
||||
carbreaker zocht ik ! hij had een drukregelaar mee alleen ik had zijn nummer niet
|
|||
|
|||
klopt ben ik met je eens !
tis voor mij al een tijd geleden dat ik hier geweest was zeker 4jr geleden maar toen stonden er toch wel wat meer kwaliteit auto's veel auto's met schade |
|
||||
|
||||
hans was eerste op de slalom! leuk dagje...
|
||||
|
||||
Ik had de gok genomen door in mijn t-shirt van huis te gaan om 8:15 (toen was het nog niet zo heet). Maar ik had geluk..............en pech..........m'n kanis goed verbrand
Hier ff een paar pics van enkele zeer bekende auto's: De Old-skool divisie van VF: Chrisjuhhh........... Redelijk hoog Old-Skool gehalte toch wel.
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) Last edited by Little Red Rooster : 24-04-2005 at 18:12. |
|
||||
|
||||
op de heenweg een voorbeeld van hoe het dus NIET moet!!!
je kunt je auto dus ook op zo'n manier meer kleuren geven
Always VW Last edited by AZRAIL : 24-04-2005 at 17:40. |
|
||||
|
||||
Oooh ja, en natuurlijk nog ff wat pics van de jongens die wandelend naar binnen mochten
Heb verder de Caddy van Caddygolow volgens mij ook zien staan maar heb daar geen pica van kunnen knallen !! T'was verder een hele leuke meeting, we waren met de "dikke diesels" naar de polder gecruist en het was (ook te danken aan het mooie weer uiteraard) zeker de moeite waard !!!! Grtz............... LRR Ps: mochten er mensen zijn die gaarne een pica op groot formaat willen, pm me dan ff !!!!
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) Last edited by Little Red Rooster : 24-04-2005 at 18:13. |